Menu

wtorek, 11 lipca 2017

Summer TAG

Cześć! Dzisiaj przygotowałam dla was Summer TAG, pytania pochodzą z bloga >klik<. Zaczynajmy!

1. Wolisz kiedy jest gorąco, czy zimno?
Zdecydowanie zimno. Wręcz nienawidzę kiedy jest ciepło.

2.Ulubiona pora roku?
Kocham jesień, wszystko mieni się takimi pięknymi kolorami, ani za zimno, ani za gorąco. 

3. Plaża czy morze?
Chyba morze. Uwielbiam się kąpać, mogłabym robić to godzinami.

4. Ulubione zajęcie na lato?
Hmm... uwielbiam się kąpać np. w jeziorze, lub chodzić po galeriach handlowych (księgarniach dokładniej).

5. Ulubiony strój na lato?
Zwykłe szorty i t-shirt.

6. Szorty czy spódnice?
Bardzo mi się podobają spodnie, niestety nie mogę ich nosić, więc zakładam szorty.

7. Gdzie wybierasz się na wakacje?
Wiem, że podczas wakacji pojadę do kuzyna na jego taty gospodarstwo, będziemy razem karmić małe kociaki.

8. Jak wyglądałyby twoje wymarzone wakacje?
Polecieć samolotem do Norwegii - marzenie. Mnie na to nie stać, ale to takie moje małe marzenie.

9. Ulubiony napój i jedzenie na lato?
Napój to chyba Lipton, uwielbiam ten napój, jest przepyszny. A jeśli chodzi o jedzenie to chyba lody o smaku orzechów laskowych.

10. Jak będziesz się malować latem?
Nie maluję się.

11. Za co kochasz lato?
W sumie za to że można się kąpać w jeziorze/morzu. 

To na tyle w tym TAGU, podobało się? Wolicie TAG'i czy normalne posty?


3 komentarze:

  1. Mi to obojętne, wolę tagi i posty. Ps. Super post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag ok PS jesteś całkiem podobna do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, post świetny i zaczęłam się interesować waszym blogiem. Będę go także promować na moim koncie bamka143 ;) udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)