Menu

poniedziałek, 3 lipca 2017

Summer Days Tag! + Informacja!

Witam wszystkich z tej strony Wiktoria i przychodzę do was z Wakacyjnym Tagiem. Jak można zauważyć jest to kolejny tag z mojej strony, lecz niebawem pojawi się 'normalny' post. W tym tagu odpowiem na 9 pytań dotyczących lata. Tag znalazłam na blogu Emily dokładnie jest to ten post >>Link<<. Chciałabym was poinformować, że nie będę aktywna na blogu od 18 lipca do 22 lipca. Lecz obiecuję, że pojawi się chociaż jeden post ode mnie w tym czasie. A teraz bez przedłużania przejdźmy do tytułu naszego posta.
1. Czy lubisz lato?
Tak. Lato to zdecydowanie najbardziej lubiana przeze mnie pora roku. Zaczynają się tak wyczekiwane wakacje dzięki, którym możemy spędzać więcej czasu spędzać ze swoimi przyjaciółki jak i możemy uprawiać przeróżne sporty.

2.Jakie rzeczy i kolory najbardziej kojarzą Ci się z latem?
Najbardziej z latem mi osobiście kojarzą się rolki, na których jeżdżę co wakacje. Co do koloru to powiedziałabym, że niebieski, który kojarzy mi się z letnimi porannymi chmurami.

3.Jakie są Twoje ulubione lody?
Ulubione lody? Zdecydowanie truskawkowe. To was może zdziwi ale średnio lubie lody z czekoladą. Zależy jeszcze jakie. Nie pogardzę również waniliowymi.

4.Ulubiony letni napój?
Nie mam. Pije to co cały rok czyli zazwyczaj herbate, soki i picia gazowane.

5.Planujesz gdzieś jechać na wakacje?
Tak mam plany jak wcześniej pisałam. Wyjeżdżam poza swoje rodzinne miasto na 4 dni. Miałam również w planach wyjechać do swojej przyjaciółki ale wątpie w wypalenie tego planu.

6.Planujesz coś specjalnego na MovieStarPlanet w wakacje?
A co mogą planować normalni użytkownicy? Od tego są moderatorzy. Jeżeli już to mam planach zrobienie konkusru.

7.Jakie są Twoje ulubione letnio-wakacyjne zajęcia?

Napewno są to zdjęcia kwiatów, jazdy na czymkolwiek i włosy z kwiatami (nie wiem co ja mam z tymi kwiatami xD)8.Jaki jest Twój wymarzony motyw wakacyjny na MovieStarPlanet?

Jakieś typowo wiejskie ciuchy. Nie wiem czemu ale właśnie takie ciuchy kojarzą mi się z latem.

9.Wolisz pojechać w morze czy w góry?
Mi jest obojętnie, chociaż mieszkałam 3 lata nad morzem. Nad morzem jak i w górach jest bardzo fajnie. Gdybym mogła pojechałabym w oba miejsca.


To na tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że wam sie spodoba. Do napisania!

5 komentarzy:

  1. Przepraszam za czcionke ale coś sie popsuło i niepotrafie tego naprawić :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Popraw błąd
    Nie "dotyczońcych" tylko "dotyczących"
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, fajny post. Zazdro, że mieszkałaś nad morzem. Zawsze tak chciałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne przywitanie. ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Em,jak zwykle troszku za krótko.Pozatym,ok post

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)