Menu

wtorek, 25 lipca 2017

Pomysły użytkowników msp #1

stare przywitanie, hihi

Tu Mikołaj. Tak dawno mnie tu nie było za co bardzo przepraszam. Gdyby nie to, że ośmioletni komputer się zepsuł pisałbym regularnie. Po długotrwałej bitwie z siostrą o jej komputer udało mi się i przychodzę do was z postem. Dotyczyć będzie on pomysłów, które realizowali gracze MovieStarPlanet. Zaczynajmy!


1. Blogi!

No jak mogłem na to nie wpaść xD. Na fotografii widnieje pierwszy blog AnanaseQ. Niestety nie znalazłem, kto założył pierwszego bloga o msp. Zapewne była to osoba, o której nikt nie wiedział i usunęła bloga. Pozdro dla Oliwi, hihi. Jednak blog ukazany na screenie jest jednym z najstarszych blogów zachowanych do dzisiaj. Znam jeszcze więcej zachowanych właśnie takich starszych stron. Dzięki starszym pokoleniom istnieje coś takiego jak blogi o emespe, hehe. Gdyby nie ich zasługa nie pisałbym tego posta. 

2. FaceStars

FaceStars zostało stworzone przez Asa98101. Miał to być odpowiednik facebooka tylko, że w wersji dla MovieStar. As skupiał tam bardzo dużo sławnych graczy. Strona działała tylko w 2013 roku. Ciacho$47 postanowił zrobić własną wersje pod nazwą FacePlanet, również o tematyce MoviestStar. Gdy Facestars chwilowo upadł wszyscy przeszli na FacePlanet, jednak zaraz po tym As poinformował wszystkich o powrocie.

3. Hack by lisa


Jest to temat dość kontrowersyjny. Program ten wykorzystywany był do kupowania sobie listy życzeń z multikont. Wbijał ilość sc wybraną przez użytkownika oraz ustawiał 6 poziom. Pobrać go można było przez stronę chomikuj.pl (sam z niej korzystam, hihi). Król Shymon poprosił modów o zbanowanie programu.












To wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Do zobaczenia!

źródła grafiki:
http://mspwedugseminki.blox.pl/2016/10/hack-by-LISA-NIE-DZIALA.htm
http://pl.moviestarplanet.wikia.com/wiki/FaceStars

13 komentarzy:

  1. A któraś z tych stron opisanych w punkcie 2 jeszcze działa? Bo aż muszę to zobaczyć xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, nie wiem czemu nie lubię twoich notek:(
    Ale ta była całkiem ok 👌🏻 👋🏻 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa notka! Niecierpliwie czekam na kolejne części, przyznam, że ta mnie zainteresowała. :) Szkoda, że FaceStar już nie istnieje (FacePlanet najwyraźniej też, sprawdzałam w Google), fajnie byłoby być użytkownikiem takiego portalu, ale według mnie nie na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)