Menu

czwartek, 27 lipca 2017

Nowy temat "W jego i jej szafie"

Cześć! To ja, SwagerCat, po krótkiej przerwie. Na wstępie przepraszam, bo nie wiem, czy dobrze przetłumaczyłam tytuł, pewnie nie, więc przepraszam. Ogólnie przed pokazaniem tego motywu przeze mnie powiem, że temat jest dla mnie ładny, chociaż chłopacy podejrzewam, że mało co kupią.


Taki widok mnie powitał na naszej różowej gierce, przyznam, byłam trochę zaskoczona. Na tle jakieś ciuszki? Szafy? Miła odmiana po motywie związanym z zoo, według mnie brzydkim. Już wtedy czułam, że coś wyjdzie z tego dobrego. Kolory na tle w reszcie są dopasowane, ładnie to współgra, moviestar nie jest w połowie na meblu a w połowie na podłodze więc jak najbardziej w porządku.


Ehhh... zacznijmy od tego gościa, co wygląda jakby chciał zrobić skłon. Wygląda nie najgorzej, lecz ten piercing w nosie (wiem, że to gotowy nos) wygląda dziwnie, nie pasuje do jego skóry. Co do tej dziewczyny, która się upodobniła do niego (albo on do niej?) to twarz jest okropna. Bardzo lubię te oczęta, ale tu wyglądają źle z tymi ustami, które się błyszczą jakby ktoś je lakierem pomalował, usta mają brzydki kolor. Drobny nosek nie za bardzo pasuję do dużych ust, na serio. Przejdźmy teraz do tych "gangsterów" z tyłu. Muszę przyznać, że ta dziewczyna wygląda najlepiej na tym obrazku, chociaż ma dosyć dziwny uśmiech, kolor skóry jest taki, hmmm... trochę opalony? Wszystko ładnie pasuje do niej. A co do tego chłopaka, to jego kolor skóry to totalna klapa. Rozumiem - mieć ciemniejszą skóre, coś w stylu jak ja miałam przez jakiś miesiąc, ale nie aż taki... sraczkowaty? Nie wiem jak to nazwać, po prostu nie.

Okej, teraz przejdźmy do animacji.

*screeny robione na innym koncie*
Okej, teraz zauważyłam, że ostatnia animka się nie załadowała. Mogę o niej opowiedzieć - moviestar stała i podrzucała jakimś pieniążkiem, nic specjalnego. Przechodząc dalej, z animacją pierwszą, jest ewidentnie coś nie tak. Coś z ubraniami, nieważne, jakie masz ubrania, tak dziwnie się przesuwają w bok i naciągają (?), nie wiem co się tam stało. Reszta animacji jest nawet okej, ale ta za 150 sc (którą kupiłam...) jest tak dziwnie pochylona, nie umiem wyjaśnić czemu, może znalazłam tam pięćdziesiąt groszy? Nie wiadomo. Ocena to takie mocne 5/10.


Ewidentnie nie mieli co dać, po co nam tyle części szafy? Bawimy się w tetrisa, czy coś? Każda część szafy jest chorobliwie droga, na pewno nie zakupię. Wszystko oprócz tych szaf i loga konkursu jest powtórzone, no nie wiem. Oceniam je na 3/10.


Tło dodali tylko jedno, może się przydać do filmów o jakichś modelkach (o tak, widzę ten film "Trudne życie modelki"), czy do filmu inspirowanego top model. Cena jest przystępna, ale raczej nie zakupię. Oceniam je na 8/10.

Przejdźmy do najciekawszego: ubrań!

Damskie ubrania:









Wow! Dostaliśmy aż 7 stron ubrań, ostatnio chyba tyle dostaliśmy w halloween. Chociaż większość to powtórki, to i tak jestem zadowolona. Bardzo mi się podobają przede wszystkim te męskie koszulki - totalnie mój styl. W realu sama noszę workowate koszulki, które równie dobrze mógłby nosić chłopak. Włosy dla chłopaków też świetne, może nie spodoba się osobom, którym się nie podobają krótkie włosy, ale mi się na prawdę podobają! To naprawdę temat godny moich urodzin (dla niewtajemniczonych mam dziś urodziny). Moja ocena ubrań to 7/10 (to za te powtórki).

Męskie ubrania:






Tylko strona mniej od dziewczyn - nie jest źle, bywało, że chłopacy dostawali 3 strony mniej. Ogólnie widzę też dużo powtórek, chociaż nie gram na męskim koncie. Temat dla chłopaków musi być o wiele gorszy, raczej na co dzień nie noszą krótkich, obcisłych topów, a dziewczyny mogą obwisłe bluzki, co kto lubi. Nie będę się rozpisywać, nie znam się na modzie męskiej, najchętniej bym męskie laleczki na naszej gierce ubierała w pudrowe i urocze ciuszki. Ocena męskiej części ubrań to 4/10.

I to taki special, którego się nie spodziewaliście. Zrobiłam looka, który na pewno nie przypadnie do gustu 9/10 czytelników, ale uważam, że jest uroczy.

Jak mówiłam, nie wiem czy komuś się będzie podobał, ale to mój styl. Z tego co widzę nie należy do najtańszych, ani do najdroższych. Nie potrzeba do niego złotej plakietki, wszyscy go mogą mieć. Na pewno go zakupię, jak nazbieram (to się kiedyś stanie?). Użyłam do niego tylko 5 rzeczy, nie za dużo, bo nie było też za dużo ładnych dodatków w tym motywie.

Podoba wam się motyw i look, który "wymajstrowałam"? Co kupiliście? Możecie się podzielić swoją opinią w komentarzach. Życzę miłej reszty wakacji, ja się osobiście nie mogę doczekać roku szkolnego, bo pójdę do jednego z najnowocześniejszych gimnazjum (znaczy wcześniej był to budynek gimnazjum, przez jakiś czas będzie tam 7 i 8 klasa podstawówki i gimnazjum) w Wielkopolsce.

~SwagerCat

*przepraszam, że nie mam loga, ale mój komputer szedł do naprawy i wszystko musiało być usunięte, razem z logiem, postaram się zrobić do następnego posta*

42 komentarze:

  1. Wiedziałam z samego początku, że to będzie coś na wzór "Dress Up". Ogólnie na pewno skorzystam, męskie bluzki są spoko xd

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak milo ze przywrocili tez meskie bluzki, superrrr

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka! Look według mnie jest śliczny, możliwe, że kupię taki sam bądź podobny, ale nie obiecuję. A motyw jest taki sobie, spodziewałam się czegoś lepszego - nie każdemu zawsze dogodzisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyw to typ tego 'dress up', przynajmniej notka fajna ������������☝������

    OdpowiedzUsuń
  5. No te ciuchy dla facetów to ogromne przegięcie. Faceci nie noszą botek na obcasie i się nie czeszą w koki. A spódnica z bluzką u facetów to przekroczenie granic, ale to tylko moją opinią...
    ~Chomcioo1234

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wez sie nie czepiaj, hehe, zwyczajnie dali cos obojniakom, zeby mogli sie pobawic. *nie no, gowno ze byl juz podobny motyw, nie ma pomyslow, to wcisniemy im 5 stron powtorek, nikt nie zauwazy :)* Uwierz, ze znam wiele takich kont.

      Usuń
    2. msp po prostu popiera towarzystwa lgbt, mezczyzni ubieraja takie rzeczy, tylko, ze w polsce nikt tego nie toleruje wiec nikt sie tak nie ubiera, ale juz np w niemczech jest takich osob duzo

      Usuń
    3. Cardusia bardziej niż LGBT to chyba transseksualistów.

      Usuń
  6. Boonie, czekajcie na mnie! Muszę mieć kasę na włosy i bluzki dla facetów! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprytnie. Naprawde sprytnie. Ciekawe, kogo (a przynajmniej z dziewczyn) naciagna na kitke z pakietu za 10 diax, podczas gdy na tyg uni byla za sc ;)) kolejny rip dla wiary w modow

    OdpowiedzUsuń
  8. Ałgugrej: Kom który mnie rozwala, podobnie jak obecność tej fryzurki ale chwała dla załogi emespe za to ze w tej chwili to nie jest to najdroższa fryzurka w grze. *no bo te włosy są fajne to dlaczego nie przywrócić ich nawet jeżeli ktoś kupił pakiet tylko dla włosów? *co* * 👎🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylam ostatnio w Empiku i tak pacze, gazetka msp... I tak spogladam na "dodatek", a tam ta kitka, troche sc i wanna, ktora juz gdzies widzialam, aha no i sukienka ze sklepu. Polecam kupowac gazety!!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ty kiedyś pisałaś na moim blogu, pamiętasz xD

      Usuń
    2. Kurde, wróciła Carde, wróciła Cathleyn, czy jak to się pisze. Teraz czekamy na powrót Abieski jak tak idziemy XD

      Usuń
    3. Alexis, nie wiem czy wiem kim jesteś, jaki masz nick na MSP albo starszy pseudonim?

      Usuń
  10. Jedyne co mi się podoba z tego motywu to bluzka w paski
    Znowu się nie postarali lel

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna notka. Ja nie umiem pisać ocen motywów xD

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma postów więc zachęcę wanienki tą oto pioseneczką

    Łał fantastik bejbi dens!!1!1!111!1!!1!11!

    OdpowiedzUsuń
  13. narzekanie na zatwierdzanie, a sama zaczęłaś komentarze zatwierdzac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie trzeba cale zycie isc wedle jednej ideologii?
      na sama moderacje nie narzekam, jednak jesli ktos zle to wykorzystuje - wtedy tak

      Usuń
  14. uu Luiza nie ma to jak napisać a potem bloknąć na fb

    OdpowiedzUsuń
  15. ups nie wiem czy niechcący nie napisalam komentarza w odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)