Menu

sobota, 1 lipca 2017

Msp Tag!

Hej! Z tej strony Wiktoria z jako można zauważyć nowym przywitaniem. Dzisiaj postanowiłam wypowiedzieć się w MSP TAGU. Tag ten można zauważyć na wannach jak i na każdym innym blogu, ponieważ jest on dość znany. Niestety ale nie wiem kto jest jego autorem. Ale beż przedłużania zapraszam do dalszej części posta.


1. Od kiedy grasz w Moviestarplanet?
Ogółem swoje główne konto założyłam chyba 21 listopada 2012 roku. Grałam aktywnie do roku 2014 w, którym miałam 9 lvl. Powróciłam do gry po roku a dokładniej w lipcu 2015. Od tamtego czasu wbiłam 10 prawie 1l leveli. Aktualnie co jakiś czas wchodzę na konto, które dostałam od przyjaciółki bo nie chce ona aktualnie grać. Konto nazywa się NQWQ i ma aktualnie 22 level.


2. Jaka jest Twoja historia założenia konta, co Cię do tego zachęciło?
Oglądałam wtedy jakiś serial na Disney Channelu i zaczęła lecieć reklama MSP. Szybko o niej zapomniałam ale gdy zobaczyłam parę dni później ją znowu coś mnie natchnęło do zrobienia konta.

3. Jaki masz cel?
Wbić 25 level. Tak to mój cel to mi wystarczy przynajmniej na razie. 

4. Gdyby nie ten nick, to jaki?
Najprawdopodobniej nazwałabym ją Kanako albo xMei.

5. Za co dziękujesz tej grze?
Poznałam parę fajnych ludzi. Tak głównie za to dziękuje tej grze.

6. Co Cię zatrzymuje przy tej grze?
Przyjaciele, ten blog i w sumie sama chęć do grania.

7. Kiedy zakończy się twój czas?
Nie jestem w stanie tego powiedzieć. Nie teraz.

8. Gdybyś odeszła, żałowałabyś tych lat spędzonych na MSP?

Nie. Ta gra nauczyła mnie paru rzeczy, więc raczej nie.


To by było na tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieje, że spodoba wam się post. Do napisania!



5 komentarzy:

  1. świetny post ,jak zawsze ^-^ ! Była bym wdzięczna jakbyście zrobiły poradnik jak robić takie przerywniki :3 z góry dziękuje :) miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (takie ,że zamiast np czarnego przerywnika jest napis galaxy albo z krajobrazem)

      Usuń
    2. Postaram sie zrobić taki post już niebawem :)

      Usuń
  2. Fajny post,ale trochę za krótki,mogłabyś dodać chociażby ocenę looka czy coś. ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)