Menu

czwartek, 13 lipca 2017

Lato w mrocznym stylu, czyli nowy motyw Black Sands + Beach Sale - plażowa WYPRZEDAŻ VIP!

Z tej strony Charyen i witam Was serdecznie w kolejnym poście! Przyznam, że ta notka to dla mnie spore wyznanie, gdyż wpis o nowym temacie na MovieStarPlanet pisałam jakieś... hmm, dwa lata temu? No, powiedzmy. Mam nadzieję, że mimo wszystko nie odbije się to na jego jakości.
Wraz z czwartkiem nadszedł Black Sands. Termin ten oznacza Czarne Piaski i moim zdaniem nazwa jest bardzo adekwatna do niego. Zresztą zobaczcie sami - serdecznie zapraszam do czytania!
Okładka

Na pierwszy rzut oka okładka nie zachwyciła mnie szczególnie. Faktycznie ubrania komponują się z motywem, są idealnie dopasowane, jednak nie przypadły mi one do gustu - twarze również. Sytuację ratuje tutaj tło przedstawiające zachmurzenie, zbliżającą się burzę (czy coś) i czarny napis dziewczyny z parasolką "Black Sands". Cenię moderatorów za pomysłowość i to, że nie stworzyli przeciętnego konkursu o lecie (słoneczna, piaszczysta plaża, palmy itd.), a coś naprawdę oryginalnego. Moją oceną jest 7/10.
Ubrania dziewczęce

Standardowo (no, nie zawsze) cztery strony ciuchów dla płci żeńskiej. Są one mocno wzorowane na wszelkich współczesnych subkulturach gotyckich, punku itd. Kojarzą się one z motywem, który w grze zawitał bodajże trzy tygodnie temu, "Dark Romance". Szczerze stwierdzę, iż zdecydowanie nie jest to mój gust i większość nich po prostu nie podoba mi się, ale według mnie są pewne perełki, np. krótkie włosy z koczkami/druga strona, okulary za 375 starcoins/trzecia strona, czy czarna bluzka ze spódnicą dla VIP za 750 SC na ostatniej stronie. Pojawiła się też zupełna nowość, mianowicie parasol. Zasługują one na ocenę 4/10. Troszkę za słabo, niektóre ubrania są nawet ze starych motywów - niby nic złego, no ale.

Look dziewczęcy

Musicie mi pogratulować zrobienia outfitu w przystępnej cenie 1875 wirtualnych pieniążków (bez okularów jeszcze taniej, 1500 SC!) dla użytkowników bez członkostwa VIP, gdzie z tymi ubraniami według mnie było to po prostu niemożliwe, i to dosyć... no, nie powiem, że ładnego, ale jeszcze może być, prawda? Użyłam do niego pięciu rzeczy: okrągłych, przeciwsłonecznych okularów, białej koszulki z różowym napisem, szortów tego samego koloru, klapek i blond prostej fryzury z dwoma koczkami oraz grzywką.

Skład




Paleta kolorystyczna

Ubrania chłopięce


Jak zwykle ciuchów męskich jest mniej, w tym przypadku akurat o stronę, jednak według mnie nie odbiło się to na ich jakości - wręcz przeciwnie, niektóre ubrania dla chłopaków, moim zdaniem, są jeszcze lepsze niż dziewczęce, lepiej je dopracowano i w ogóle. Zaskoczyło mnie to, że okulary tutaj kosztują 2 diamenty, gdzie te dla dziewcząt 375 SC i to bez VIP. Dziwne, nie sądzicie? Moim zdaniem zasługują one na 6,5/10.

Look chłopięcy

W stylizacji tej dominuje bordowa barwa, znalazły się też dwa odcienie szarości - ciemny i jasny, biały, a także czarny. Do stworzenia outfitu użyłam łącznie sześciu rzeczy: szarej fryzury z kosmykami włosów opadającymi na twarz + czapka, okrągłych okularów, koszulki z napisem, spodni do kolan i dłuższych sznurowanych butów, coś w stylu glanów, zresztą widziałam je już kiedyś na MSP. Całość kosztuje 2200 wirtualnych pieniędzy, 2 diamenty i jest dostępny wyłącznie dla użytkowników z plakietką VIP. Moim zdaniem wyszedł mi trochę lepiej, niż żeński look.

Skład




Paleta kolorystyczna

Rzeczy

Po tym motywie nie spodziewałam się aż tak wielu świetnych i praktycznych, gdyż z pewnością przydadzą się do produkcji filmowych, pokoju, czy nawet artbooków rzeczy! Naprawdę jestem miło zaskoczona. Jeżeli kiedyś będę VIP z pewnością kupię ten biało-czarny leżak za trzy diamenty oraz parasol, którego cena wynosi 550 starcoins o tych samych barwach. Moim zdaniem te dwa akcesoria są najlepsze z tego wszystkiego. Spodobała mi się też muszla w drugim rzędzie i te fale (?) o koszcie 125 SC. Całość otrzymuje ode mnie 8/10, gdyż nie przypadło mi do gustu to, że leżak i parasol mogą kupić tylko gracze z VIP-em. Poza tym wszystko jest w porządku.
Animacje


Przyznam, że ostatnia mnie trochę rozbawiła i nie spodziewałam się takowej na MovieStarPlanet. xD Niestety jest ona bardzo droga, kosztuje aż tysiąc starcoins. To dużo! Niestety mimo wszystko reszta średnio przypadła mi do gustu. W tej grze było już naprawdę wiele bardzo podobnych animacji. Nowościami są tu tylko "Too Cold!", "Deal with It" i może "Listening to the Sea". Na dodatek tę pierwszą i ostatnią mogą kupić tylko osoby mające VIP-a. Cóż, trudno jest mi wystawić jakąkolwiek ocenę. Powiedzmy, że będzie nią 3,5/10. 
Tła


Ogólnie od dłuższego czasu według mnie tła bardzo się polepszyły, są takie... hmm, nowocześniejsze? W każdym razie te, jak zwykle, strasznie przypadły mi do gustu. Jestem ponownie pozytywnie zaskoczona. Pierwsza, jak i druga tapeta kosztuje 500 SC - nawet nieźle. Tylko, że ta z padającym deszczem i ciemniejszym niebem jest VIP. Szkoda, z chęcią zakupiłabym ją. Jednak myślę, że bez tego można sobie równie dobrze poradzić, w sklepie są odpowiednie rekwizyty, które zastąpiłyby go. Podsumowując: 9/10.
Na koniec notki jeszcze tylko wspomnę, że jak co roku z okazji wakacji zawitała do nas Beach Sale, czyli plażowa wyprzedaż. Akurat dzisiaj miało to miejsce. Polega ona na tym, że każdy VIP STAR jest w cenie tego zwykłego. Przykładowo na VIP-ie na trzy miesiące zaoszczędzimy aż 49,2 zł! Zatem korzystajcie.
Co sądzicie o nowym motywie? Skorzystacie z wyprzedaży? Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi i opinii na temat posta, tymczasem życzę miłego dnia/wieczoru i do zobaczenia niebawem w kolejnej notce! :)



13 komentarzy:

  1. Motyw jest spk. Z wyprzedaży nie skorzystam, gdyż mam Vip i mi się pojawiły tylko pakiety. Post super

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko post, motyw nudny troszku. Przynajmniej tła są Ok i wyprzedaż VIP przy fajnym pakiecie

    ~M

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ci buta wjadę będzie ci gorąco mila

      Usuń
    2. nie chodzi juz o sama treść, ale tak bardzo potraficie tym irytować innych - błagam, nie zaśmiecajcie wanien takimi komentarzami, naprawde nie wiem, co wam zrobiłam

      Usuń
    3. faktycznie z pisaniem takich rzeczy do Ronwe czy Mirenne przesadziłam i przepraszam was za to, ale stop

      Usuń
    4. sorka na spotkaniu nie mialysmy co robic

      Usuń
    5. Stop, nie słyszałaś Milena????

      Usuń
  4. mój brat wydał swoje ostatnie starkojnsy na bluzkę deal with it ups
    kupiłam vipa na miesiąc i przed chwilą skończył mi się booster :v

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczelabym jakąś gunwoburze bo nudy ale mi się nie chce

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)