Menu

poniedziałek, 3 lipca 2017

Jak się prezentują najlepsze według graczy artbooki?

Hej, hej. Postanowiłam że zrobię taką ocenę najlepszych (według graczy) artbooków, opiszę jak mi się podobają pod względem stylistycznym, ortograficznym i pomysłowym. Zacznijmy od pierwszego miejsca.

Pierwsze miejsce:
Artbook w miarę ciekawie wykonany, chociaż to co najbardziej (jak zawsze) kuje mnie w oczy, to jest to, że autorka artbooku przed znakami interpunkcyjnymi pisała spacja. Dla mnie to jest tak straszny błąd, i na prawdę ten błąd podnosi mi strasznie ciśnienie. Jeśli chodzi o artbooku, to on nie powinien moim zdaniem zająć pierwszego miejsca, po prostu nie zasługuje na to.

Drugie miejsce:

Kolejny źle wykonany love it, tkzw. wymuszacz like'ów. Jeszcze się przyczepie, że ten spinner nie jest za starannie wykonany. Oczywiście ten clickbait "za like można grać o l.ż". Artbook nie powinien być w top. Nie wygląda za estetycznie, autorowi nawet nie chciało się zmienić czcionki na bardziej pasującą.

Trzecie miejsce:


Ah, jak ja uwielbiam tego typu artbooki. Oczywiście, wyczujcie ten sarkazm. Tego typu artbooków jest mase, i do tego lepiej wykonanych niż ten. Po prostu nie rozumiem czemu tego typu artbooki są w top. Jak dla mnie po prostu nie są za specjalne, to wymuszacze like'ów, grafów i komów

Czwarte miejsce:

Artbook typu rozdawanka, nawet ładnie wykonany. Nie mam w sumie do czego się przyczepić, jest estetyczny, ciekawy i można nawet coś dostać, oczywiście kiedy ma się szczęście. Może nie powinien mieć jakiegoś wysokiego miejsca, ale jest po prostu okej. Na razie jest on najlepszy z tych wszystkich, a ma 4 miejsce.

Piąte miejsce:

Ten artbook jest wprost żenujący, każdego kogo ciekawi ile ma "uni" włosów, przecież może wejść do szafy. Artbook jest po prostu przechwalanką, jest brzydki, nie stać ją było nawet na to żeby dodać chociaż jakieś tło. Po prostu źle wygląda, i moim zdaniem nie powinien być w top.

Szóste miejsce:


Z tego co zdążyłam zauważyć przez moje życie, to, to że lody je się od góry, nie od dołu. Chyba, że ja i całe moje otoczenie jest dziwne, bo jemy od góry. Na prawdę nie wiem. Źle wykonany art, mało ciekawy. Nie powinien być w top, nie wiem co jest fajnego w tego typu artbookach.

Siódme miejsce:


Wydaję mi się, że ten art jest podróbką pierwszego miejsca. Jest prawie tak samo wykonany (nie licząc innych opcji do wyboru). Mimo tego trochę bardziej mi się podoba od pierwszego miejsca, ale i tak sądzę że powinien zająć o wiele niższe miejsce, od tego na którym jest.

Ósme miejsce:

Artbook typu odwzorowanie gazetki. Myślę, że jest ciekawie wykonany, podobny troche do wyglądu prawdziwych gazetek. Powinien on zająć może odrobinę wyższe miejsce, bo jest po prostu ładny.

Dziewiąte miejsce:


Wow! Pomimo tego, że za tą aplikacją nie przepadam, według mnie artbook powinien zająć pierwsze miejsce. Jest świetnie wykonany, bardzo mi się podoba.

Dziesiąte miejsce:


Artbook nie za bardzo ładny. Autorka nawet nie zadbała o to żeby można było pod te "włosy" wcisnąć swoją moviestar. Ten artbook jest dla mnie brzydki i monotonny, Po prostu nie powinien być w top.

Myślę, że to na tyle w tym poście. Życzę wszystkim serdecznie miłych wakacji!

6 komentarzy:

  1. Logo to cudo. Kup mi takie!
    Ty nie masz przestarzałych artów? w topie są... Inne

    OdpowiedzUsuń
  2. Logo...*-* weź mi je daj.nawet jeśli to nie moja ms.A tak pozatym,fajny post. :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post suuupcio! Jak będziesz miała czas to zapraszam na mojego bloga . Przy okazji zostaw komentarz i napisz co sądzisz link:https://moviestarorazja.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)