Menu

niedziela, 9 lipca 2017

Imagine Dragons TAG

Cześć! Przyznaję się do tej zbrodni, wymyślenia samej tytułu TAGU i pytań o moim ulubionym zespole. Proszę, nie gryźcie. To nie jest tag dla wszystkich, podejrzewam że ci co nie są firebreathers nawet nie będą rozumieć o co chodzi. Jeśli któremuś z administratorów bloga stwierdzi, że post nie może być na tym blogu, to po prostu niech go usunie, nawet bez konsultowania się ze mną

Zaczynajmy!


Od kiedy znasz ten zespół?
Znam? Od jakiegoś roku, a jeśli chodzi kiedy na prawdę zaczęłam się nim interesować, to chyba od jakichś 2 miesięcy. Wcześniej tylko kojarzyłam ich nazwę "O, to ci od Radioactive, czy jakoś tak, prawda?". 


Jaka jest twoim zdaniem najlepsza ich płyta?
W sumie to mam mały dylemat, uwielbiam i "Night Visions" i "Smoke+Mirrors". Te płyty są na prawdę świetne. Świetnie im wyszły, zawierają świetne piosenki. Osobiście bardziej zchylam się ku "Smoke+Mirrors"

Jaka płyta ci się najmniej podoba?
W sumie to "Evolve", ta najnowsza. Owszem - jest tam kilka fajnych piosenek, ale po prostu reszta mnie nie zachwyca. Okładka tej płyty też mi się nie podoba. 


Czy cenisz kogoś najbardziej z tego zespołu?
Nie, jak dla mnie wszyscy wykonują dobrą robotę w zespole, i wszyscy dają z siebie wszystko - a przynajmniej na to wygląda.


Jaka jest twoja ulubiona piosenka z płyty "Night Visions"?
Hmm... chyba "Radioactive". Bardzo podoba mi się ta piosenka, ma ciekawy przekaz i bardzo fajny teledysk, na prawdę jest świetna.
Link do piosenki: klik


Jaka jest twoja ulubiona piosenka z płyty "Smoke+Mirrors"
Rozważam "Dream" i "I Bet my life", chyba się nie zdecyduje, więc niech zostaną. Oby dwie są świetne, mają świetną muzykę. Pomyśleć, że jeszcze miesiąc temu uważałam tą płytę za najgorszą, a teraz mi się najbardziej podoba.
Link do pierwszej piosenki:klik
Link do drugiej piosenki: klik

Jaka jest twoja ulubiona piosenka z płyty "Evolve"?
Jak już mówiłam dla mnie ta płyta jest bardzo słaba, ale według mnie jest tam kilka perełek. Najbardziej mi się podoba chyba piosenka "Thunder", ma dosyć ciekawy przekaz i hmm... osobliwy teledysk. To chyba mogę powiedzieć o rapującym Danie na środku ulicy i jakiś kosmitach tańczących w Dubaju.
Link do piosenki: klik


Do jakiej piosenki najbardziej spodobał ci się teledysk?
Wydaję mi się że "Shots", bardzo lubię takie klimaty w jakich jest zrobiony teledysk, Nie ma co więcej mówić - podam wam sama linka i oceniajcie! 
Link do piosenki: klik


Jaką piosenkę uważasz za najmniej udaną?
Mam jedną. Tylko jedną, jest to "Walking the Wire", nie wiem czemu ale nie trawie tej piosenki, jest taka bardzo przymulona, słaba muzyka, no nie wiem. 
Link do piosenki: klik


Co sądzisz o systematyczności piosenek?
Jak dla mnie dają sobie radę, a przynajmniej w tym czasie. Ostatnio piosenka "Walking the Wire" była wydana miesiąc temu, a miesiąc przed tą piosenką zostały z dnia na dzień (dosłownie, bo jedna po drugiej) wydane "Thunder" i "Whatever it takes". Oby dwie mi się bardzo podobają, ale jak już mówiłam ta pierwsza wymieniona, jest według mnie po prostu zła.



To chyba na tyle w tym oto własnoręcznie robionym TAGU o Imagine Dragons. Pozdrawiam wszystkie osoby które znały z tego taga przynajmniej 3 piosenki i w ogóle wszystkich firebreathers. Życzę miłej reszty wakacji i szczęśliwego życia (?)

SwagerCat



12 komentarzy:

  1. ja też lowam imagine dragons i ich najlepsza w ogóle na całym świecie jest piosenka demons
    to jest życie
    nigdy nie słyszałam czegoś bardziej idealnego
    słucham tej piosenki od dwóch lat i nie znudziła mi się w jakimkolwiek stopniu
    za każdym razem jak jej słucham czuję się jakbym słuchala jej po raz pierwszy
    demons to magia
    tekst jest z sensem, kocham
    w ogóle cały
    eee
    akompaniament no ten
    jest idealny
    to większa magia niż heri pota

    ale ogólnie wszystkie ich piosenki są wyjątkowe skndisbdjsks
    też z tego nowego albumu najbardziej lubię thunder, ale też bardzo podoba mi się believer, rili
    ogólnie cały ten nowy album mi się podoba, nawet ta ostatnia piosenka

    ale w ogóle może jestem dziwna ale jakoś nie za bardzo przepadam za chyba najbardziej znaną piosenką od nich
    nie jestem pewna czy najbardziej ale kiedyś dużo osób to nuciło
    tzn radioactive
    jest spoko ale no
    meh

    ogólnie ja tak lowam imagine dragons ale ostatnio bardziej zaczęłam słuchać np melanie martinez
    znaczy no ostatnio
    melanie to już kilka miesięcy słucham
    ale ostatnio tzn jakieś dwa dni temu odkrylam linkin park
    i w ogóle linkin park jest chyba starszy ode mnie ale no
    spoko są ale zauważyłam że jak są jakieś zespoły i w ogóle to porównuje je do imagine dragons xdd
    tak jakby imagine dragons było moim ideałem i wszystko co jest porównuje do tego awwww






    jezu to co teraz napisałam jest dłuższe niż moja książka którą zaczęłam pisać z rok temu

    wszyscy pomyślą że ten kom nie jest na temat posta i zaczynam jakąś burze bo takie długie!1!1!1!!1

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, a ja z kolei kocham walking the wire XD

    OdpowiedzUsuń
  3. No hej, co tam? Milena wita :3

    OdpowiedzUsuń
  4. jezuuuu imagine dragons kocham

    OdpowiedzUsuń
  5. OKŁADKA EVOLVE JEST ŚLICZNA XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. OKŁADKA EVOLVE JEST ŚLICZNA XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Imagine Dragons życiemmm

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)