Menu

środa, 12 lipca 2017

Bohaterowie fikcyjni TAG


Hej, hej! Tu Whiteroxole i w tę piękną środę przychodzę do Was z tagiem o (jak sam tytuł mówi) bohaterach fikcyjnych. Zapraszam do czytania!


Kto jest Twoją ulubioną postacią fikcyjną?

Harry Potter [Harry Potter]



Syriusz Black [Harry Potter]


Minerva Mcgonagall


L Lawliet [Death Note]


Alice Cullen [Zmierzch]


Większość postaci jest z serii ''Harry Potter'', ale jak widać dodałam jeszcze dwie, których nie sposób pominąć i które wprost uwielbiam.

Dlaczego ich tak bardzo lubisz?

Tutaj można się bardzo rozpisać, każda z tych postaci ma wady oraz zalety, ale zdecydowanie więcej tego drugiego.
Harry'ego Pottera trudno nie lubić, chociaż znam takie osoby, które ta postać denerwuje. Syriusz Black jest jedną z tych wyjątkowych rzekomo złych bohaterów, którzy później okazują się dobrzy i całkiem sympatyczni. Profesor Mcgonagall jest także świetną bohaterką, wyjątkową na swój sposób, a jej każde pojawienie się na ekranie skutkowało uśmiechem u mnie. L jest postacią ze, swoją drogą świetnego anime, każdy bardziej brnący w ten temat powinien chociaż kojarzyć tą postać. No i końcówka, czyli Alice, wampir ze zmierzchu, które w książce nie zrobiła na mnie większego wrażenia, za to w filmie została jak gdyby ''ożywiona''.

Kogo najbardziej nienawidzisz z postaci fikcyjnych?

Oj, czasem jest dużo takich osób, ale wymienię tych, którzy denerwują jak mało kto.

Lucjusz Malfoy [Harry Potter]


Bella Swan [Zmierzch]


Co do pierwszej postaci, pewnie większość osób się zgodzi, wiec nie muszę opisywać za bardzo tego, co wyprawia na ekranie ojciec Draco. A Bella? Jest to jedna z najnudniejszych, niemrawych (czasem) i ogółem beznadziejnych bohaterek. O ile w książce tego nie odczuwałam, to w filmie po prostu nie wytrzymałam. przepraszam jej fanów

Jaki ship lubisz najbardziej?

czekajcie, muszę pomyśleć
Bella x Jacob (przynajmniej po przeczytaniu 60 rozdziałowego, niedokończonego fanfiction). Naprawdę ciekawy ship i na razie mój jedyny dla fanów anime: Yuki x Zero

Twoje stare, ulubione shipy?

Brak. Chociaż może był jeden, ale szybko mi przeszło.

Jaki bohater jest Twoim zdaniem najbardziej podobny do Ciebie?

Żaden. Nie ma bohatera, który odpowiadałby mojemu wiecznie zmiennemu charakterowi. Kiedy pytałam się swoich znajomych wychodziło kilka różnych postaci, ale dwa razy pojawiła się ta:


???
cheshire cat do mnie nie pasuje pozdrawiam znajomych, chociaż i tak tego nie czytają



W ten oto sposób dobrnęliśmy do końca. Mam nadzieję, ze post się spodobał. Miłego dnia!


~White

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)