Menu

niedziela, 23 lipca 2017

Afery moimi oczami

 Hejka!


Tu znowu Julka.

Chcę być kilka postów to przodu, żeby później nie musiała nadrabiać, więc przedstawię Wam kolejny kontrowersyjny temat. Będą to tym razem afery na blogach MSP.

-----------------

Pewnie jest to temat każdemu znany. Był on przerabiany wiele razy, więc ja też postanawiam wypowiedzieć się o tym.

Według mnie takie 'gownoburze' są i były kompletnie niepotrzebne. Bez sensu robić aferę na blogu, który powinien być swobodny, ponieważ jest on o (tak jak większość redaktorów to nazywa) o 'ruszoffej gierce'. Przez takie kłótnie atmosfera na blogu jest bardzo sztuczna.

Znacie sytuację z Noną? Ta afera ciągła się na blogach przez długi czas. A pewnie każdy, kto doświadczył jakiejkolwiek guwnoburzy wie, że było to niepotrzebne!

Po co brać na poważnie takie sprawy, jeżeli jest to tylko blog o MSP!

-----------------

Do następnego!

Pozdrawiam MUSTANGA ;)

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ku*** Carde! Powstałaś >.<
      Pewnie mnie nie kojarzysz, ale kiedyś komentowałam na tym blogu z Nickiem: klio009 (;-;)
      Sr. Za łamanie regulaminu

      Usuń
    2. oczywiscie ze cie kojarze c:
      blog w polowie tez powstal ups reklama
      nie no kto by reklamowal ten szit

      Usuń
    3. Zachowywałam się w tedy jak niedorozwinięte dziecko bloggera ugh. Chętnie zajrzę na twojego (?) bloga.
      Dasz linka. Jeśli tu nie możesz wyślij na maila: norciaklonowska@gmail.com, ale raczej nie będzie to potrzebne :*

      Usuń
    4. Boże, uwielbiam twój nick Carde

      Usuń
  2. Eeeeeeee... odwołuje się do koma Marty (lol w końcu jakaś osoba o tym samym imieniu ^^ )

    OdpowiedzUsuń
  3. krotki i niepotrzebny
    moglas polaczyc z tamtym

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee, serio? Sorka, ale każdy wie, że gównoburze nie są potrzebne, więc chociaż wypadałoby napisać coś więcej. Długość tego posta równa się z porządnym początkiem (Przywitaniem, o czym będzie notka itp.) dobrego ,,blogera", jeśli tak można nazwać osobę piszącą o Msp. Radziłabym włożyć więcej pracy w to, co robisz. Z anonima, bo wyjdzie, że jestem hejterem. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Po co taki post? XDD Troche krotki poza tym kim ty jestes

    sorry ale ostatni raz byłam tu 4 miesiące temu xxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie tez sobie zadaje to pytanie
      tylko ze ja wchodze tu codziennie czekajac na drame mrr

      Usuń
    2. mi ostatnio blogi o msp troche sie znudzily, zapominam na nie wchodzić

      Usuń
    3. Przypomniały mi się stare, dobre czasy, kiedy Cadre była na EMM...

      Usuń
    4. Mi się przypomniały te, kiedy była Aleksa, Kasia, Tuńczyk, Tencza czy kto to tam jeszcze był

      Usuń
    5. o aww
      ja pamietam afere szymonkowa (͡° ͜ʖ ͡°)
      julciacz wzywam ciee

      Usuń
    6. Haha też pamiętam tę aferę, kochałam to, chcę żeby to wróciło, 2015 to były takie dobre czasy...

      Usuń
    7. W 2015 nie było mnie na bloggerowym świecie ;(
      Szynszyla chce się mnie pozbyć •0•

      Usuń
    8. Nieeeeeeeee absolutnie nie chcę, właśnie według mnie jesteś super osobą Ellie, jedną z najlepszych na blogosferze. Wśród tych nowych blogerów nikt nie ma stylu, wszystkie posty wyglądają tak samo, ale Ty wydajesz się być ciekawą osobą! c: Masz może Fb lub jakiś komunikator? Btw, czy Twoja nazwa pochodzi od Ellie Goulding? *-*

      Usuń
    9. No właśnie jestem dzieckiem odciętym od komunikatorów.
      Mam yebaną Nokię, więc nie da się nic ściągnąć. Starzy nie pozwalają mi zakazać fb i dupa. Można się ze mną skontaktować tylko przez MSP i mail. (norciaklonowska@gmail.com)
      Moja nazwa pochodzi od imienia - Eleonora. Aczkolwieg lubię tą piosenkarkę. C;
      Dziękuję za miano jednej z najlepszych osób na blogosferze ;*

      Usuń
    10. To super, bo ja też ją lubię, a nawet kocham.
      Zaproszę Cię na MSP, tylko podaj nazwę xd

      Usuń
  6. Yyy nie wiem jak skomentować xD Lubię placki xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z dziewczynami hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. ale beka z was
    jak mozna tak sie zachowywać pod postem o aferach blogowych, NO NA IRONIĘ XDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. niby kazdy wie ze nie mozna bić zwierzat ale ludzie tworzą kampanie przeciw przemocy nad zwierzętami - czemu nie?
    tak samo od czasu do czasu mozna pisac takie notki, zeby przypominać ludziom ze nie warto tworzyć takich afer, po prostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że nie trzeba takich rzeczy ludziom przypominać, bo aż tacy głupi nie jesteśmy, by wiedzieć, że wywoływanie afer jest bez sensu (pierwszy raz postawiłam się Luizie *O*)

      Usuń
  10. noipocotopanie

    OdpowiedzUsuń
  11. 'Afera ciągła się na blogach przez długi czas.' XDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. tak mi żal osób wyżej, że nie skomentuje

    OdpowiedzUsuń
  13. kim ty jesteś??????????????

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)