Menu

wtorek, 11 lipca 2017

4th of July - WYNIKI KONKURSU!

EDIT: Dla każdego uczestnika jest również prezent z szafy/rzecz do pokoju. Pisałam o tym w poście, do którego link wkleiłam poniżej, jednak w tej notce zapomniałam o tym wspomnieć i po prostu edytuję. Nie martwcie się, reszta jest w porządku.
Z tej strony Charyen i dzisiaj prezentuję Wam wyniki konkursu na najlepszego looka z motywu "4th of July"! Niezmiernie się cieszę, że dostarczonych zostało aż dziewięć prac, chociaż zgłoszeń było bodajże 12 lub nawet 13. Wszystkie są bardzo ładne, kreatywne, oryginalne. Każdy wykazał zupełnie inny, niepowtarzalny styl. :-) Na początku przedstawię prace, dopiero później upragnione rozstrzygnięcie.

Augurey


Biter07


Igalla


Mondye


Kuroku


<>Pastellova<>


Julciacz


Annellia


Verlitty


Zwycięzca

Zapewne przeglądając stylizacje domyślaliście się, kto nim zostaje. Otóż jest nim... Annellia! Serdecznie gratuluję!

Wyróżnienia

Postanowiłam zrobić bonus w postaci właśnie tego. Stwierdziłam, że należy wyróżnić prace Augurey, Igalli, Mondye, Kuroku oraz Verlitty. Brawo! Brakowało Wam naprawdę niewiele, by wygrać. Oczywiście nie może obejść się bez upominku. Tym wszystkim osobom zrobię loga, które ukażą się za kilka dni. :-)

Upominki

Nagroda główna dla Annielli: lista życzeń do 3000 SC (funduje osoba o nicku NQWQ) i stylizacja (funduję ja z konta Venshee)

Upominki dla każdego uczestnika w postaci listy życzeń do 700 SC fundują:

KarolinaKociara dla:

Augurey
Biter07
Igalli
Mondye

Mikioo206 dla:

Kuroku
<>Pastellova<>
Julciacz
Annellia
Verlitty

Pomoc w levelu dla każdego uczestnika i w nagrodzie głównej funduję ja, Charyen. Chciałabym bardzo podziękować naszym dwóm obecnym redaktorom - Wiktorii i Mikołajowi oraz byłej administratorce, Karolinie za tą pomoc. :-) Dzisiaj skontaktują się oni z Wami.

Na dzisiaj to tyle, jeszcze raz wszystkim serdecznie gratuluję i do zobaczenia!

12 komentarzy:

  1. olol dziena
    już robię listę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 3k gotowa, za 700 zrobie pozniej
      no i gratki wszystkim ;3

      Usuń
    2. Jak tylko komp mi sie naprawi dam ci tą liste i gratuluje wygranej :)

      Usuń
  2. Cony, (cony-skrót od słowa congratugations, które oznacza gratulacje gdyby ktoś angielskiego nie umiał :>) wszystkim którzy 'cos' wygrali...ja to Wsumie nie biorę udziału bo nie jestem dobra w te klocki i robienie kompletów...Jeszcze raz graty dla Annelii i reszty.

    ~M

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wszystkim i anne zwlaszcza
    Bd miala logp yay

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps ogolnie wszystkie looki fajne byly ale wg mnie najlepszy igalli

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, uwielbiam look Julciarza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ci dam zaraz julciarz
      ale nie no, dzieki

      Usuń
  6. Mondi,ciumoku, jakbyś dala szare włosy byś wygrała

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)