Menu

środa, 21 czerwca 2017

Wywiad z I Sweet Ania#

Hej, witam Was!

Z tej strony Martyna. Dzisiejszym tematem, który dla was przygotowałam będzie wywiad z I Sweet Ania#. Mieszka ona we Włoszech i prowadzi konto na YT, które ma 3,564 tyś wyświetleń.
Zapraszam do czytania.

Ja: Hej, mogę przeprowadzić z tobą wywiad na bloga?

Ania: Tak, pewnie.

Ja: Jak dowiedziałaś się o grze Moviestarplanet?

Ania: Kuzynki mi ją pokazały, jak miałam 10 lat, ale grałam tylko w Polsce, po kilku latach widziałam reklamę tej gry i pomyślałam, by spróbować znów zacząć grać.

Ja: Czemu postanowiłaś założyć konto na YT?

Ania: Koleżanka zaczynała nagrywać i pomyślałam, że mogę spróbować. 

Ja: Co najbardziej podoba Ci się w MSP?

Ania: Szczerze, że możesz poudawać osobę, którą nie jesteś (mam na myśli wygląd) i chyba animacje.

Ja: Czym interesujesz się w realu i czy wiążesz z tym jakąś przyszłość? 

Ania: Muzyką, teledyskami, kuchnią, sportem, grami, trochę tego jest. Z kuchnią tak.

Ja: Robiłaś kiedyś filmy czy tylko seki?

Ania: Tak, robiłam i to 2 filmy, które miały może 30 odcinków.

Ja: Czy trudny jest język włoski?

Ania: No, dla mnie nie jest. Ale łatwo się go mówi może trudniej pisać. 

Ja: Ile czasu zajmuje Ci robienie teledysku?

Ania: Zależy od piosenki i pomysłów, jak mam wenę w 5 dni potrafię skończyć, jak długo myślę to nawet z dwa tygodnie.

Ja: Dzięki za udzielenie wywiadu.

Ania: Pozdrawiam.

Na dole podałam nazwę jej YT osobom, które chciałyby obejrzeć jej konto.

Kochani, na dziś to tyle, piszcie w komentarzach jak wam się podobał wywiad. Jestem ciekawa waszych opinii.

Do zobaczenia.


10 komentarzy:

  1. Przed przecinkami NIE MA spacji. Zapamiętaj.
    Nawet jak tak napisała ta z którą przeprowadzałaś ten wywiad to powinnaś poprawić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona chciała nam przez to przekazać, że nie warto wyjeżdżać na stałe do Włoch bo potem nie wie się jak stawiać przecinki c;

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Hej , z tej strony autorka posta dzięki za wasze opinię staram się poprawiać błędy. Lecz zachowanie typu ,, Mądrzenie się '' w celu pokazać jaka nie jesteś ellie nie jest dojrzałe. Więc radzę Ci najpierw samej potrenować komentarze z poprawnymi poprawami dla innym osób a nie przemądrzałe. I warto jechać do Włoch. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale... Ja się nie mądrze. Z ortografią mi nie po drodze, często popełniam błędy, ale takie coś jak spacje w złych miejscach bardzo rzucają mi się w oczy i chciałam cię poprawić, byś nie popełniała takich błędów. Nie napisałam nigdzie "jak można tak pisać", czy coś w tym stylu. Zazwyczaj po miłym odezwie na moją poprawę pisze też zalety posta...

      Usuń
    2. Dobrze, dziękuję za poradę już jest poprawione.

      Usuń
  3. Źle to odebrałaś. Ja się nie mądrzę. A w dodatku chciałam aby ten komentarz był na twój plus. Nie jestem złotym dzieckiem dlatego przyznaję się nie potrafię nie popełniać błędów (w tym ortograficznych)a przecinki nie są moją zbyt mocną stroną ale musisz przyznać, że nigdy nie powiedziałam, że (tak wiem powtarzam się) nie umiesz stawiać znaki interpunkcyjne. A tak w ogóle to kocham Włochy (<3) a mój poprzedni komentarz miał być odebrany w żartobliwy sposób. Pozdrawiam i myślę, że z czasem się polubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam Cię, za tamten komentarz. Ja również mam nadzieję że się polubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ;)I tak trzymaj. Z uśmiechem do ludzi daleko zajdziesz x3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)