Menu

niedziela, 18 czerwca 2017

Wróciłam!

Heeeej...
Stęskniliście się? :3
No więc... powracam!
Zastanawiacie się, kim jest ta zacna xPangea? Otóż Z tej strony Julia JULA, czyli Roxi1532.
Jakiś czas temu odeszłam z bloga przez raniącą mnie sytuację, ale uznałam, że przecież nie wolno się poddawać przez to, że coś tam coś...
Odkąd czytałam tego bloga moim marzeniem było tu pisać, a ja się tak łatwo nie poddaję! Co to, to nie!
No więc jestem z powrotem i piszę dla Was! :D
Pozdrawiam
~xPangea

MSP: Roxi1532 

13 komentarzy:

  1. Kto ty...

    Nie ważne. I tak niedługo to wszystko legnie w gruzach ;D

    Ten blog nie ma szans bez Luizy, taka prawda. Nigdy temu nie zaprzeczałam. Chyba, że znajdzie się ktoś, kto będzie to trzymał, ale nie sądzę, jeśli do załogi zostały dodane osoby, które nie mają zielonego pojęcia o pisaniu czegokolwiek (chodzi mi o poprzedni post, po prostu tu pisze ogólną opinię). Widzimy się za trzy lata jak Luiza powróci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto ja? Pisałam tu od lutego :)

      A JEŚLI CHODZI O BLOGA - NIC NIE LEGNIE W GRUZACH, ADMINISTRATORKI JUŻ SPRAWĘ OPANOWYWUJĄ, A BLOG BĘDZIE SZEDŁ KU GRÓŻE.
      Do zobaczenia za 3 lata,
      Pozdrawiam
      xPangea

      Usuń
    2. NIE WYPOWIADAJCIE SIĘ, BO NIE MACIE POJĘCIA O SYTUACJI, CHOLIBKA. LUIZA JEST AKTYWNA ADMINKA, A WYGLĄD BLOGA JEST TYMCZASOWY, BO NAGŁÓWEK SIĘ ZJ**AŁ. JESCZE DZISIAJ STARAMY SIĘ WSZYSTKO OPANOWAĆ, A LUIZA JEST NA KONFIE I WSZYSTKO ROBIMY Z NIA, POZDRAWIAM.

      Usuń
    3. Odpowiem ci jak mój kolega
      CHYBA TY

      Usuń
    4. Iga, zapomniałaś wyłączyć CAPSLOCKA : )

      Usuń
    5. A Ty Ronwe zapomniałaś, że nie masz mózgu :****

      Usuń
    6. Dobra, robie dramy by się wybić... Eh.

      Usuń
    7. Powiem tyle

      Sexpacito
      Ruszająca sexdupeczką sexpacito

      Usuń
  2. Ludzie... Spokojnie ... Radość nieść trzeba :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)