Menu

piątek, 2 czerwca 2017

To na pewno nie ja.

Dzień dobry! 
Z tej strony... Iga.

  Tak, nie przesłyszeliście się. Tutaj Iga, czyli była redaktorka tego bloga, a obecnie administratorka. Na samym wstępie chciałabym z całego serducha, podziękować Karolinie, która zaproponowała mi tą ofertę. Jest mi niezmiernie miło, no i mówiąc szczerze - stęskniłam się za tym blogiem. Niestety, ale Julia oraz Kamila odeszły. Kurczę, cały czas myślę, że lepiej, żeby muczki, które lubią Mariusha (chyba, tak mi się wydaje po waszych mu, mu wiadomościach). Ale tak naprawdę - po co tutaj jestem? Otóż będę pomagać Karolinie w administracji (nie umiem odmienić, pomocy). Postów ode mnie raczej nie musicie się spodziewać, jednak raz na jakiś czas, postaram się coś wrzucić. 
  Więc co mam więcej powiedzieć...

Dziękuję!


/w skrócie/
Nazywam się Iga, mam 11 lat, pasjonuję się fotografią.

6 komentarzy:

  1. No hejka, nie odejdz po jakiejs chwili, ok? 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie dało by się pisać więcej postów??.. Bo jak będziesz je wstawiała rzadko to przy tutejszej załodze będą wychodzić 3 posty miesięcznie (ironicznie)
    Weny życzę <3
    Pozderki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wgl jaki masz nick na MSP?
    Moje grono przyjaciół w tej gierce już na Cb czeka ;3
    XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)