Menu

poniedziałek, 19 czerwca 2017

TAG o MovieStarPlanet


Witam. Z tej strony Julka, która dzisiaj postanowiła odpowiedzieć pytania z TAGu o MSP.
Owy TAG zobaczyłam na blogu marine-msp.blogspot.com, ale niestety nie wiem czyjego jest autorstwa.
1. Od kiedy grasz w Moviestarplanet?
Teoretycznie od grudnia 2011, a praktycznie od grudnia 2016. Po prosu w tym czasie posiadałam konta, ale wchodziłam na nie sporadycznie. Jednakże w grudniu zeszłego roku z nudy weszłam na MSP i jakoś tak się wciągnęłam. Zaczęłam czytać blogi, które niegdyś należały do moich ulubionych... i odbiegam od tematu... ups.

2. Jaka jest Twoja historia założenia konta, co Cię do tego zachęciło?
Jeśli chodzi o moje aktualne konto (Roxi1532) to ja go nawet nie zakładałam XD. Dostałam je od kuzynki w prezencie.
Jednak jeżeli chodzi o moje pierwsze konto, założyłam je u kuzynki, która pokazała mi tę grę.

3. Jaki masz cel?
Moim celem obecnie jest blogowanie. Aby moje posty były zadowalające i mile odbierane przez innych.
A jeśli chodzi o cele związane z samą grą... to chyba osiągnięcie 25 poziomu... kiedyś był to maksymalny...

4. Gdyby nie ten nick, to jaki?
Nic nie mam do tego nicku, ale gdybym miała zmieniać, wybrałabym xPangea, albo jakoś kreatywnie, byle by nie było zbyt dużo cyferek.

5. Za co dziękujesz tej grze?
Hmm... trudne pytanie... Nie wiem XD. Chyba za mile spędzony czas przy rozgrywce...

6. Co Cię zatrzymuje przy tej grze?
Blog. Gdyby nie blog, nie wiem, czy bym jeszcze grała... A raczej ten blog, ponieważ jestem tam jedyną redaktorką, a blog został mi powierzony przez jego twórczyni.

7. Kiedy zakończy się twój czas?
Kurcze, to brzmi jak "Kiedy wreszcie umrzesz?!", ale nie wiem (ani kiedy umrę, ani kiedy przestanę grać w MSP), ale mam nadzieję, że nie prędko.

8. Gdybyś odeszła, żałowałabyś tych lat spędzonych na MSP?
Gdyby nie MSP, to nie ten blog, a gdyby nie ten blog, to nie poznała bym tylu wspaniałych ludzi, więc nie. Nie tylko pisanie tu sprawia mi przyjemność, ale również uczy mnie (i to nie tylko pisania wypracowań ;)).
No więc to w dzisiejszym poście na tyle. Mam nadzieję, że kogoś zaciekawiły moje odpowiedzi -nie. Do następnego, cześć!
~xPangea

MSP: Roxi1532
Źródło: 

6 komentarzy:

  1. Piękne przesłanie pana Sinatry wpasowało się do wyglądu loga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boze ten cytat z loga tak do mnie pasuje xD
    Fajny post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też XD dlatego tu jest
      ~xPangea (telefon tatusia)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)