Menu

czwartek, 29 czerwca 2017

Summer days TAG

Dzień dobry wszystkim!
Z tej strony Liv. W dzisiejszym dniu chciałabym wam przedstawić TAG o "wakacyjnych dniach." Od razu chce na początku was uprzedzić, że oto ten TAG nie jest mojego autorstwa, jest on Mondye. Na dolę postu dam link do posta u niej.

Ale już nie przedłużając, przejdźmy do głównego tematu, czyli TAG'U.
Zapraszam do czytania!


1. Czy lubisz lato? 
Nienawidzę go! Mam zawsze pecha w lato, a to spaliłam się, albo się topiłam. Ale ogólnie też nie chodzi o tylko pech, nie lubię ciepła. Wolę gdy pada deszcz, a jeszcze lepiej gdy jest burza z deszczem. Wtedy mam czas zająć się czymś wymagającym więcej czasu, na przykład pisaniem postów. Ponieważ nienawidzę gdy słońce świeci we mnie lub w urządzenie którego używam.


2. Jakie rzeczy i kolory najbardziej kojarzą Ci się z latem?
Dość trudne to pytanie, ale już wiem. Zacznijmy od rzeczy, a więc na pewno u mnie fishka, lody, rower, worek na plecy. A kolory to hmm, wydaję mi się że żółty, niebieski i zielony, ale nie wiem, bo jestem daltonistą i nie rozróżniam kolorów, haha.



3. Jakie są twoje ulubione lody - letni przysmak?
Na pierwsze pytanie nie umiem odpowiedzieć, ponieważ nie lubię lodów. Ale na drugie bardzo chętnie odpowiem! Co roku zmieniają mi się ulubione przysmaki, i w tym roku truskawki są na pierwszym miejscu. Ale, ale! Mam jeszcze drugie miejsce, na którym są borówki!

4. Jaki masz ulubiony letni napój?
Moim ulubionym letnim napojem jest sok pomarańczowy! Potrafię nawet wypić go 3 szklanki jednego dnia, haha!

5. Planujesz gdzieś jechać na wakacje?
Jadę na kolonie do Rabki Zdrój, najwyżej polecę do Hiszpanii, ale to jeszcze nie wiadome!


6. Planujesz coś specjalnego na MovieStarPlanet w wakacje?
Jedynie kupienie jakiś kompletów oraz animacji, ale także planowałam zakupić sobie vipa, ale nie wiem czy szybciej nie wydam pieniędzy na coś innego. Jedynie może pomogę administracji z blogiem jeśli będą coś potrzebowali.


7. Jakie są twoje ulubione letnio-wakacyjne zajęcia?
Jeśli gdzieś jadę, to zabawa! Ale jeśli siedzę w domu, to lubię pojeździć na deskorolce czy wyczesać kota. Jednak czasami lubię pomóc skosić trawę lub pomalować płot.


8. Jaki jest twój wymarzony motyw wakacyjny na MovieStarPlanet?
Mój wymarzony motyw wakacyjny? Hm, mógł by być coś na styl wiejski. Wiecie, ogrodniczki, zboże i takie podobne rzeczy, dla mnie bardzo fajne. Ale znając życie, załoga pewnie zepsułaby cały motyw, więc niczego nie oczekuję. Szkoda!



9. Wolisz pojechać nad morze czy w góry?

W góry. Niestety, ale jestem z Gdańska i bez sensu było by mi jeżdżenie nad morze. Cóż, bywa. Ale góry są przepiękne i uwielbiam tam jeździć więc, zdecydowanie w góry!

I jak wam podobała się notka? TAG pochodzi z bloga mondye.blogspot.com którym się inspiruje! 

Życzę wam miłego dnia!






Źródła
przerywnik, logo-   
gify-  👏

4 komentarze:

  1. Dlaczego kopiujez od Mondye? gify bardzo podobne !!!!!!! do tego sformułowania typu " Ale znając życie, załoga pewnie zepsułaby cały motyw, więc niczego nie oczekuję. Szkoda!" mondye tak samo pisała. kopiara i dałaś takie same kolory jak mondye. kopiara z cb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Tomku. Proszę cie abyś przeczytal, co jest napisane na dole posta :)

      Usuń
    2. A co do kolorow, mozemy miec taki sam gust.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)