Menu

niedziela, 4 czerwca 2017

Sportowe stylizacje!

Boungiorno!

Witajcie. Z tej strony Miki, który kompletnie zaniedbał wszystkie blogi za co was piekielnie przepraszam. Było to spowodowane napiętym kalendarzem. Występ po występie. Wciąż jestem zmęczony. Postanowiłem skorzystać z chwili spokoju i napisać post. Zaczynajmy!

1.

Pierwsza stylizacja nawiązuje do osób, które na co dzień noszą sportowe rzeczy. Starałem się wybrać tanie ubrania. Głównie dominuje tutaj kolor czarny i biały. Czerwony i żółty stanowi kontrast dla barw dominujących w tym looku. Według mnie najładniej wygląda tutaj bluza. 
Cena 1975 sc, więc tanio.

2.

Ta stylizacja ma odwzorowywać pójście na w-f. Tutaj dominuje kolor biały i czarny (znowu). Ten komplet bardzo mi się podoba. Najfajniejsze są spodenki i włosy. Najmniej podoba mi się obuwie jednak nie mogłem znaleźć lepszych do tego kompletu. Bluzka jest fajna, ale napis na niej nie jest jakiś super.
Cena 1850 sc

3.

Ten komplet powtarzasz Miki ma na celu odwzorować nauczycielkę wychowania fizycznego. Chciałem żeby przypominała mi moją bezmózgą panią od tego przedmiotu, jednak nie udało mi się. Powiem szczerze, że nie wyszło mi to. Nie podoba mi się i prawdopodobnie wam też. Te włosy wybrałem z powodu, że są związane. To co mi się tutaj podoba to bluza i nic więcej.
Cena 1650 sc

Wniosek:
Mikołaj/M A R Z Y C I E L nie jest dobrym stylitą sportowym!


Oczywiście żartowałem.

Oto tym dziwnym akcentem kończę post. 
Papa :)

Msp: mikioo206, PastelRosie



Wiem, dziwne logo xD

3 komentarze:

  1. 1) Stylizacje takie sobie jak dla mnie no, ale każdy ma inny gust. ;)
    2) Eee to nie jest logo XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko post, ale stylizacje nie mój styl.
    Znalazłam błąd, ponieważ napisałeś ,,bezmuzgą", a poprawnie jest ,,bezmózgą".

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom
    ... Nwm co powiedzieć (proszę tego nie odbierać źle lub dobrze bo naprawdę nwm)
    Pozderki;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)