Menu

czwartek, 1 czerwca 2017

Ocena nowego motywu ''Spring Fling''

Hej, hej!
Tutaj znowu Charlotte, a tym razem witam Was w notce o nowym motywie. Szczerze przyznając nigdy takowej nie pisałam na tym blogu, można nawet rzec, że na żadnym, dlatego stwierdziłam ''pal sześć, spróbuję!'' i oto piszę. Mam nadzieję, że post się spodoba i zapraszam do czytania!


Okładka



Okładka, przyznam szczerze, prezentuje się bardzo ładnie, chociaż logo konkursu mogli zrobić w innym kolorze.
Mamy tu jak zwykle 3 postacie: dwie dziewczyny i chłopak.
Pierwsza dziewczyna (od lewej) jest ubrana w niebieskie jeansy, białą bluzkę z czerwonym napisem, trampki i duże okulary zasłaniające jej oczy. Włosy są w kolorze czarno-blond (?), a dziewczyna wykonuje animację z popularnym ostatnio fidget spinnerem. Ma opaloną skórę i duże, czerwone usta.
Chłopak jest ubrany w białą bluzkę i jeansy, jego skóra także jest opalona, a na nosie również są okulary, jednak te nie zasłaniają oczu.
Ostatnia postać ma dość jasną skórę, ma na sobie krótkie spodenki, niebieską bluzkę, sandały oraz czarną czapkę. Włosy są pofalowane, w kolorze blond.
Okładka całkiem okej, daję 7/10

Ubrania









Dziewczyny dostały jak zwykle 4 strony ubrań i nie wszystkie są takie złe. Podoba mi się sukienka z pierwszej strony, bluzka z drugiej (druga półka) oraz spodnie z trzeciej strony. Oczywiście jestem zawiedziona włosami, które dostały dziewczyny - są tylko 2 ''pary'' dla normalnych użytkowników i obydwie wyglądają źle. Przynajmniej jak dla mnie. Cała reszta rzeczy wygląda dobrze, ale raczej mi się nie podoba. 6/10
(ubrania dla chłopaków dorzucę później)

Tło



Jest jedno tło, za 325 sc i oczywiście dostępne dla wszystkich. Jest subtelne, delikatne, a przedstawia chodnik, drzewo, wokoło którego jest ławka, jakiś budynek i w oddali kawiarnię. tak, ja też wiem, że nie potrafię opisywać miejsc
Najprawdopodobniej jest to fragment jakiegoś miasteczka. 8/10

Animacje



Jak zwykle dostaliśmy 7 animacji, w tym jedna dla Vip i jedna za diamenty. Bardzo podobają mi się obecne animacje i myślę, ze kilka z nich na pewno zakupię, jak np. tą za 500 sc czy też tą za 275, która naprawdę mi się podoba! Animacje w tym motywie, to chyba najciekawsza rzecz. 9/10

Rzeczy



Rzeczy są bardzo fajne i klimatyczne. Krzesło i stolik nadadzą się do ogrodu, podobnie jak ławka i postaram się je kupić. Drzewko jest cudowne i po prostu się w nim zakochałam. Nie wiem, co jeszcze dodać, daję 10/10!


Konkurs tym razem wyszedł moderatorom, przynajmniej takie jest moje zdanie. Przepraszam, jeśli post był trochę za krótki, następnym razem zrobię dłuższy.
Poza tym, chciałabym Wam wszystkim złożyć życzenia z okazji Dnia Dziecka! Miłego wieczoru!


~White

8 komentarzy:

  1. Mi sie motyw podoba, pokochalam niektore ubrania.
    Spoko post. 💞

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten motyw jest prześliczny 💖
    Fajny Post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ubrania są brzydkie, eh. Reszta mi sie pododba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania są bardzo ładne. 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam te czasy kiedy na tym blogu było 4-5 postów dziennie. A teraz to nawet połowy tutaj piszących nie ma. Mam na myśli 2014 i 2015 rok. Wtedy to były czasy... pewnie i tak nikt mnie nie poznaje ale no cóż... kiedyś tu pisałam. ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli moge wiedzieć, to kim byłaś?

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)