Menu

pi膮tek, 30 czerwca 2017

Nowy motyw 馃憠 "4TH OF JULY"馃帀馃巻

  Z tej strony Angie, Angelika lub Jesy (jak tam ju偶 kto woli). Dzisiaj mam dla Was post z przegl膮dem nowego motywu. Postaram si臋 pokr贸tce pokaza膰 Wam jakie obiekty dodano do naszej gry, zaprezentuj臋 dwa looki (wcale nie robione na szybko) i og贸lnie jak oceniam ca艂y motyw. 
  Odbiegaj膮c na moment od tematu msp - tak postanowi艂am w ko艅cu co艣 napisa膰 (zebra艂am si艂y :)), niestety nie obiecuj臋, 偶e wr贸c臋 kiedy艣 na sta艂e do blogowania (zw艂aszcza o msp). My艣l臋, 偶e mo偶emy ju偶 zaczyna膰.


--------  OK艁ADKA PROMUJ膭CA  --------
Plakat nie wygl膮da 藕le, (jednak nie zachwyca) moim zdaniem niekoniecznie zach臋ca do odwiedzenia sklep贸w, ale to raczej kwestia gustu (mam bardzo dziwny styl tak偶e no). Na 艣rodku widzimy napisz "4TH OF JULY" - tego dnia w Stanach Zjednoczonych jest 艣wi臋towany dzie艅 niepodleg艂o艣ci (link dla zainteresowanych >>klik<<)

--------  UBRANIA DZIEWCZYNY  --------




--------  UBRANIA CH艁OPCY-------


Je艣li chodzi o ubrania to mamy cztery strony dla dziewczyn i trzy dla ch艂opc贸w. Jako 偶e nie jestem do ko艅ca na bie偶膮co je艣li chodzi o msp, nie mog臋 dok艂adnie powiedzie膰, kt贸re ubrania to powt贸rki z innych motyw贸w (mam nadziej臋, 偶e mi wybaczycie). Podsumowuj膮c to co znajdziemy w sklepie - wszytko wygl膮da na przeci臋tny motyw. 

--------  LOOKI DO MOTYWU --------

VIP & DIAMENTY
Postanowi艂am stworzy膰 do艣膰 prosty look, wszystkie ubrania pochodz膮 z nowego motywu. Najbardziej do gustu przypad艂a mi tutaj sukienka i to do niej dobiera艂am pozosta艂e rzeczy. Zrezygnowa艂am z g艂贸wnej kolorystyki nowego konkursu (czerwony, granatowy i bia艂y), bo nie pasowa艂a mi ona tutaj. My艣l臋, 偶e stylizacja wygl膮da ca艂kiem dobrze.


BEZ VIP & DIAMENT脫W

Drugi look stworzy艂am w bardziej "lu藕nym" stylu. Pierwsz膮 rzecz膮 dzi臋ki, kt贸rej powsta艂 by艂 wianek. Bardzo problematyczny wianek. Nie pasowa艂y mi do niego 偶adne w艂osy z motywu, wi臋c wzi臋艂am inne. Tutaj kolorystyka jest zupe艂nie inna - fiolet, pomara艅czowy i bia艂y. Wydaje mi si臋, 偶e wysz艂o ca艂kiem fajnie, aczkolwiek pierwsza stylizacja podoba mi si臋 bardziej.


--------  ANIMACJE --------
Animacji dostali艣my ca艂膮 stron臋, ale w艂a艣ciwie 4 s膮 bardzo do siebie podobne. Mowa tutaj o tych z zimnymi ogniami i ptakiem na ramieniu (przylatuj膮cym.. Dlatego go tutaj nie ma). Og贸艂em patrz膮c na ca艂o艣膰 mog臋 stwierdzi膰 tylko, 偶e nie pojawi艂o si臋 nic ciekawego.

--------  RZECZY DO POKOJU --------
Rzeczy bardzo nawi膮zuj膮 do motywu, mamy tutaj fajerwerki, jedzenie i flag臋 Stan贸w. S膮dz臋, 偶e rzeczy bardziej przydadz膮 si臋 do film贸w ni偶 do pokoju.

--------  T艁A --------


Do gry dodano trzy t艂a. Przedstawiaj膮 ono to samo miejsce w r贸偶nych porach dnia - w dzie艅, wieczorem i w nocy. Zdecydowanie moim faworytem jest to drugie. Ca艂o艣膰 wypada bardzo dobrze, powinno znale藕膰 zastosowanie w filmach jak i w artbookach.

--------  NAJLEPSZE RZECZY Z MOTYWU & PODSUMOWANIE  --------
Zdecydowa艂am, 偶e wybior臋 kilka rzeczy z motywu, kt贸re spodoba艂y mi si臋 najbardziej. 
Mamy tutaj trzy ubrania - sukienk臋, sp贸dnic臋 z topem i w艂osy - wszystkie bardzo mi si臋 podobaj膮, ale wygrywa ubranie za siedem diament贸w (mimo tej ceny). Nast臋pnie mamy animacje, wzi臋艂am t膮 z zimnymi ogniami gdzie moviestar pisze "Freedom". Rzecz膮 motywu s膮 fajerwerki, wyda艂y mi si臋 przydatne do film贸w i jako fajny efekt do artbook贸w.
Ca艂y motyw oceniam na 5/10. Tak jak wspomina艂am to raczej przeci臋tny konkurs, nie zaskakuje niczym. Szkoda mi tylko tych animacji, naprawd臋 liczy艂am na ca艂膮 stron臋 pe艂n膮 r贸偶nych nowo艣ci.

To chyba wszystko w tym po艣cie. A jak Wam podoba si臋 motyw? Macie swoje ulubione rzeczy?

Mi艂ego dnia, wieczoru (bior膮c pod uwag臋, 偶e s膮 wakacje to mo偶e i nocy) & pozdrawiam
(bez loga ups)

7 komentarzy:

  1. A mnie konkurs bardzo si臋 podoba. ;) Fajna notka.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak jak m贸wi艂am - kwestia gustu. Dzi臋ki 馃挄

      Usu艅
  2. Odpowiedzi
    1. Szkoda, 偶e nie zd膮偶y艂am przez p贸艂noc膮 xD

      Usu艅
    2. Albo r贸wno o p贸艂nocy xD

      Usu艅
  3. mi si臋 czwarty lipca od razu skojarzy艂 z riverdale, pozdro dla kumatych 馃槄

    OdpowiedzUsu艅

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajduj膮cy si臋 po prawej stronie bloga (je偶eli jeste艣 na telefonie, przewi艅 w d贸艂 i kliknij "wy艣wietl wersj臋 na komputer", gdy偶 w wersji mobilnej jest niedost臋pny).

Je艣li masz zamiar napisa膰 co艣 g艂upiego, to radz臋 si臋 zastanowi膰. ;)