Menu

czwartek, 22 czerwca 2017

Nowy konkurs "Mroczny Romantyzm" - ocena!

Dzień Dobry wszystkim!
Z tej strony Liv. Jak było dzisiaj w szkole? Cieszycie się, że jutro zakończenie? Ale do rzeczy, ponieważ post nie jest o tym. Tak jak w każdy czwartek, na MovieStarPlanet pojawia się nowy motyw. Dzisiaj przychodzę do was z postem na temat nowego konkursu!

Więc nie przedłużając, przejdźmy do tematu posta!


Zdjęcie promujące nowy motyw


Jestem strasznie zachwycona tym obrazkiem! Tło jest przecudne, ale animacje także. Jak na razie animacja, która mi się straszliwie podoba to ta z trzymaniem rąk. Ubrania są także dość ładne, nie w moim stylu, ale za pewnie coś kupie i tak z tego motywu. Daję 9/10.

Tło


Powtórzę się, ale tło jest przecudne! Jedno z lepszych teł jakie widziałam na naszej gierce. Nie wiem kto je projektował, ale ma ode mnie bardzo dużego plusa! Daje 8/10.
Rzeczy do pokoju

Również bardzo przypadły mi do gustu, a szczególnie obraz z tą panią za 150 sc, czaszka również z tymi kwiatami za 375 monet, wszystkie rzeczy które przedstawiłam, nie są dla użytkowników z vipem! Uważam, że rzeczy są bardzo dopracowane. Daję 7/10.

Animacje

I znowu jestem zachwycona! Animacje są przecudowne. Najbardziej patrząc na te wszystkie podoba mi się animacja z wampirkiem, który zostaje wypuszczony chodzi o tego pierwszego. Niestety, jedna animacja już była, jest to ta z serduszek, które ma skrzydła. Daję animacją 8/10.

Ubrania dla dziewczyn





Mroczne i piękne - tak mogę określić ubrania dodane w nowym motywie. Są po prostu zajebiste! Niestety, ale nie są w moim guście, ale jak dla mnie, ubrania dostają 10/10!
Ubrania dla chłopców



Cóż, chłopcy mają niestety trzy strony. Ubrania są takie sobie, jedynie bluza z czaszką za 500 sc mi się podoba. Daje 6/10.

Ocena razem
Konkurs jest bardzo ładny. Jednak, moderatorzy, by mogli bardziej zapracować nad ciuszkami chłopców. A więc motywowi "Mroczny Romantyzm" daję 9/10.



 I to koniec tej notki! co sądzicie o nowym motywie? Przypadł Wam do gustu, a może raczej nie? Wypowiadajcie się w komentarzach!
xLiv

2 komentarze:

  1. AAAAAA W KOŃCU SĄ PORZĄDNE MĘSKIE WIANKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie ten motyw xd Jak bedzie ci sie nudzic zajrzyj do mua xd mspoczamiani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)