Menu

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Nowiny! Nowe konto Shymona, Aleks(alekay)1 odblokowany!!

Boungiorno!
Witajcie! Miki z tej strony. Jak wam minął ten tydzień? Mi tak średnio, ale już niedługo koniec szkoły! Wolność nadchodzi! W dzisiejszej notce zajmiemy się nowinkami z naszej różowej planety. Zapraszam do czytania.

1. Nowe konto Króla Shymona

Na pewno wiecie kto to. Dość niedawno wybuchła ostra drama związana z tym, że używa nielegalnych programów do wbijania sobie levela. Jak przeglądałem sobie listę Highscores wszedłem w profil juny 13.
W serduszku pojawiła się nowa osoba. Z ciekawości sprawdziłem, kto to.
Jak widać nie jest to coś naprawdę nie zwykłego. Sprawdziłem jego najlepszych znajomych. W nich między innymi znajduję się Tar Marion. Czy to nie jest trochę podejrzane? 
Oto dowody, że to jego nowe konto:
Co do pierwszego statusu - zgadzam się. Chyba wszyscy wiemy, że Shymon najpierw grał na koncie 1Szymon120. Z powodu, że zostało zablokowane stworzył nowe Król Shymon. Co do drugiego statusu - Shymon bardzo podobnie pisał tak na Królu Shymonie.
A wy? Co o tym sądzicie?

Aleks(alekay)1 odblokowany!

Pewnego dnia, kiedy przeglądałem Highscores zobaczyłem:
Aleks powrócił do gry! Prowadzi również nową serię filmową p.t ,,Zanim to zrobiłeś'', na którą serdecznie zapraszam ;)

Mam nadzieję, że post się spodobał. Zapraszam też na moją nową serię filmową ,,Bo ty nie wiesz kim jestem,, losowe komentarze otrzymują rzecz z listy! Oczywiście seria stworzona na moim koncie na MSP mikioo206.
No to żegnam, i pozdrawiam.

19 komentarzy:

  1. Ciekaw czy to konto też zablokują..
    Pozderki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak była drama, że Szymon zablokował Lise, ale nikt nie pamiętał o tym jakim był chamem na blogosferze. Ciekawe czy ktokolwiek wie, że Szymon siedział na blogach (z tych co robili dramy na yt). Tak mi się przypomniało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otak
      Pewnie nikt z yt nie wie hah

      Usuń
    2. kojarzę szymona nie z lisą, ale z gunwoburzami na gunwoblogach hah iksde hehe

      Usuń
    3. wy wiecie ze szymon tez pisal na tym blogu?

      Usuń
  3. szymonek danonek kto pamieta??

    OdpowiedzUsuń
  4. Tja,czy ktoś poza mną pamiętał ze Szymon the drama pisał tu?

    OdpowiedzUsuń
  5. hey! to ja klio tylko, że z nowym nickiem i (wreszcie) zdjęciem profilowym! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chcę być naiwna czy coś, ale jeszcze nie dostałam mojej l.ż. Z komentatora miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, dzisiaj to załatwię. ;) dziękujemy za upomnienie, postaramy się to zrobić jak najszybciej! :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Widzę, że w roboczych coś się tworzy :)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)