Menu

sobota, 17 czerwca 2017

Nowa redaktorka

A któż to? Czyżby nowy redaktor? Tak! Jak wskazuje tytuł posta jestem nową redaktorką. Mam na imię Oliwia, ale, wręcz nikt nie używa tego imienia z moich znajomych, więc nazywajcie mnie Liv. Mam 11 lat. Na MSP nazywam się Juliéé i gram na tym koncie od czerwca 2017 roku. Jako że mam jeszcze dużo do opowiadania, to podzieliłam sobie to na parę kategorii, zapraszam do czytania! (jak was coś nie interesuje to po prostu to pomińcie)
O mnie:
Tak jak już przeczytaliście, nazywam się Oliwia i mam 11 lat. Interesuje się fotografią oraz informatyką. W wolnym czasie lubię sobie czytać książki (aktualnie czytam 13 powodów). Moimi ulubionymi grami to MovieStarPlanet (logiczne..) oraz Minecraft (wiecie takie klocki itd.). W szkole uczę się nawet okej, ale paska nie miałam nigdy w moim życiu. 
MovieStarPlanet:
Swoją przygodę na MSP rozpoczęłam pod koniec roku 2012. Jak większość osób, o MSP dowiedziałam się z reklamy w telewizji, i nazywałam się oliwia6785 (niestety konto zostało mi skradzione pff). I tak przez parę lat zakładałam konto, aż zrobiłam sobie przerwę od tej gry. Ale wróciłam, z nowym kontem. I oto tak powstało w czerwcu 2017 roku konto o nazwie juliéé.
Blogi: Swojego bloga kiedyś miałam, ale usunęłam go z powodu tak zwanego, hejtu. Byłam też redaktorką na jednym blogu, ale zostałam wyrzucona przez to, że zostało mi narzucone, to że włamałam się na konto założycielki bloga, żałosne.
Kontakt:
MSP- Juliéé
Poczta elektroniczna- owdebowska@gmail.com
Wattpad- grzybpolny

SPRÓBUJE WSTAWIĆ JUTRO JAKIEGOŚ POSTA! :D



(może ktoś chce zrobić mi logo na koniec..?)

                                                                                                                                                ~Liv

7 komentarzy:

  1. No więc życzę powodzenia w dalszym pisaniu.
    ~Roxi1532 (jestem na użądzeniu taty)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny Post, bardzo ciekawie piszesz :D
    Czemu nagłówek się nie wyświetla? :(
    hedwielle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyświetla się, ponieważ Luiza usuneła swoje konto, a razem z tym usunęły się wszystkie zdjęcia z postów oraz nagłówek.

      Usuń
    2. W niedługim czasie powinien pojawić nowy

      Usuń
  3. Trzeba by zrobić nowe.. (dużo roboty czeka)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ta lanszi sie usunela ojojoj

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)