Menu

poniedziałek, 19 czerwca 2017

NOWA REDAKTORKA WITA WANNY!

(Pisze post drugi raz, ponieważ jak twierdzi Julka przypominał trochę jej posta za co przepraszam, ale nie było to specjalnie i serdecznie cie pozdrawiam xd)


Hej! Dzisiaj witam ja, czyli nowa redaktorka. Serdecznie dziękuje za możliwość pisania na tym blogu, ponieważ od jakiegoś czasu moim marzeniem było pisanie na takim blogu jak wanny.

COŚ O MNIE
Wiktoria, bo tak właśnie mam na imię, mam również prawie 14 lat i po wakacjach ide do 2 klasy gimnazjum. Interesuje się sportem, tańcem oraz muzyką. Moim hobby jest fotografia i nie tylko. Oraz dziękuje po raz drugi za możliwość pisania na wannach i mam nadzieje, że sie wszyscy polubimy :)
Będę prowadzić parę serii, a oto kilka z nich;
- Summer Time! - seria trwająca od początku do końca wakcji
- Dookoła świata - seria mówiąca o opuszczonych/zapomnianych miejscach
- VS - tak zwane 'walki' pomiędzy np. moviestar.
Będą się również u mnie pojawiały tagi, ocenianie nowych motywów i wiele innych.

MOVIESTARPLANET
Swoją 'magiczną' przygode z MSP zaczęłam w listopadzie 2012 roku, bo właśnie wtedy założyłam swoje pierwsze konto, na którym aktualnie gram. Ja bardzo typowo jak większość użytkowników o naszej różowej gierce dowiedziałam sie w telewizji. Po pewnym czasie, gdy znowu zauważyłam tą reklame postanowiłam założyć konto. Moje aktualne konto nazywa się Dagmarka8976 i mam na nim teraz 19 level. Grałam prawie codziennie przez 2 lata, potem postanowiłam zrobić sobie przerwę trwającą równy rok. Bo właśnie w lipcu 2015 powróciłam do gry i od tamtego czasu gram do teraz.
Zachęcam do zapraszania mnie na MovieStarPlanet. Już niebawem post ode mnie, ale taki bardziej tematyczny. Wiecie taki bardziej o msp. (XD)

KONTAKT
MovieStarPlanet - Dagmarka8976
Email - ilovethesims038@gmail.com

Mam nadzieje, że post się podoba. A wy w przyszłych postach jak i w tym mówcie, co o mnie sądzicie i co mam poprawić. Wszystko przyjme na przysłowiową klate. Do napisania! :P


25 komentarzy:

  1. Bardzo kreatywny mail (nazwa) :P
    Ciekawe przywitanie, czekam na logo (jeśli nie potrafisz robić lóg radzę się poradzić Hedwie z emm)
    Pozdrawiam gorąco i życzę weny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez polecam hedwie
      i mnie heheheheghehhdhshshsk

      Usuń
    2. A ktoś zrobi logo mnie..? Gdyż chciała bym (to się pisze razem czy osobno.. ;/) mieć takie logo dla siebie x3

      Usuń
    3. Ja mogę zrobić, ale nie odpowiadam za zrypanie mózgu.

      Usuń
    4. Dla informacji 'chciałabym' się pisze razem (jak widzisz wlasnie xD). Hm, moze pobawię sie w programach.

      Usuń
    5. Odnosząc się do odpowiedzi na moje zapytanie ortograficzne(czy gramatyczne.. nie ogarniam) to bardzo fenks xD
      A co do loga to gdyby była potrzebna moja Movie to tutaj mój nick: katin009, (można śmiało przebierać w ciuszkach) mój pierwszy VIP w sobotę więc narazie mam słabą twarz

      Usuń
  2. sorry ze w twoi poście ale
    biednyblog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejj nie musialas usuwać posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły post ☺
    W paru miejscach zapomniałaś o ogonkach, ale szczególnych błędów nie ma. 🍪

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiencie ten wygląd pls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kim jestes ale ja i Kookie podbijamy

      Usuń
    2. byłby wczoraj, ale moje logo się nie spodobało, więc będzie dzisiaj :)
      ~xPangea (telefon tatusia)

      Usuń
  6. Masz zamiar chyba skopiować serie od Mondye dookoła świata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz większe mam wrażenie, że to b8 xDD

      Usuń
    2. Prosimy NIE SPAMOWAĆ, z góry dziękuję.

      Usuń
    3. Nie wiedze tu spamu, ale ok.

      Usuń
    4. onie caps lock
      mam sie bac
      ???
      wgl to usun komy przeszkód jakos nie widze

      FAJEEEERR

      Usuń
  7. Nie ogarniam, proszę o wytłumaczenie ,,z góry dziękuję".

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)