Menu

środa, 28 czerwca 2017

Nowa karta podarunkowa - ocena!

Dzień dobry wszystkim!
Z tej strony Liv. Na początku chciałabym was przeprosić że nie było w tym tygodniu ani jednego posta ode mnie, przepraszam. Ale zapomnijmy o tym! Trzeba iść dalej. A więc dzisiejszy post jest o nowej karcie podarunkowej, lub jak ktoś woli, nowym pakiecie vip! 

Więc nie przedłużając, przejdźmy od razu do tematu posta!
Zapraszam do czytania!

Karta Podarunkowa


W Y G L Ą D | T E M A T Y K A
A więc wygląd karty z takiego punktu widzenia jest dość ładny. Oczywiście, nie chce oceniać od razu całej karty, ale mi się dość podoba. Ale przechodząc dalej, tematyka. Wydaje mi się że wygląd karty jest podobny do Australi. Ten koala mi się bardzo kojarzy z Australią naprawdę.
Wygląd Pakietu

D L A   D Z I E W C Z Y N Y 
A więc nadszedł czas na obejrzenie rzeczy danych nam do użytku gdy zakupimy pakiet. Zacznijmy od ubrań oraz od włosów. Włosy, są jak dla mnie podobne do włosów, które mają tak zwane "hipiski". Bluzka (idk. jak to nazwać) jest dość ładna. Jednak nie podobają mi się jej rękawy, ale oczywiście to moja opinia. Następnie weźmy pod uwagę buty. Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Teraz akcesoria oraz zwierzak. Eukaliptus jak eukaliptus. Nie ma co oceniać. Koala mi się bardzo podoba jest bardzo dobrze dopracowana. Dawno nie było takiego zwykłego zwierzaczka. Zwierzak, buty mi się spodobały, reszta nie. Ale tematyka jest naprawdę ciekawa!  Pakiet oceniam na 8/10. Nie powalił mnie niestety.

D L A   C H Ł O P A K A
W pakiecie dla chłopaków jest taki sam miś koala oraz eukaliptus, więc tych rzeczy nie będę już omawiać. Zacznijmy od butów. Buty, można porównać do obuwia które w tym roku jest dość modne, czyli loaforsami. Następnie weźmy pod uwagę włosy. Są dosyć krótkie, w karcie podarunkowej wyglądają dosyć dziwnie. I ostatnia rzecz, koszula. Pod koszulą można zauważyć krótką koszulkę, a na niej oczywiście koszulę. Podoba mi się! Cały pakiet dla chłopaków oceniam na 6/10, czyli trochę mniej, jak ten dla dziewczyn.

I to na tyle w dzisiejszej notce! Co sądzicie o nowej karcie podarunkowej? Podoba Wam się, a może nie? Wypowiadajcie się w komentarzach!


xLiv



6 komentarzy:

  1. koala to raczej do Australii pasuje, a nie do Azji... ale ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardziej kojarzy z Azją, ale kto jaką ma wyobraźnie! :D

      Usuń
    2. Jezy, a ja napisałam, że to panda XDD

      Usuń
    3. koala to endemit Australii, tylko tam występuje

      Usuń
  2. Te męskie buty to są chyba espadryle. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)