Menu

czwartek, 15 czerwca 2017

MOJA OCENA NOWOŚCI W KLINICE PIĘKNA!


 Hej, cześć, witajcie. Z tej strony Karolina. Od tej pory post ode mnie będą się pojawiać regularnie, we wakacje mogą być nawet 3 notki tygodniowo, ale nie obiecuje, bo to nie zależy od mojej osoby. Przychodzę dzisiaj do Was z moją oceną nowości w klinice piękna. Okej, bez przedłużania, zapraszam do czytania notki!

👇USTA👇


Okej, zacznijmy od największej klapy, czyli od ust. Pierwsze wyglądają na usta słynnej Kylie Jenner, którą wszyscy kojarzą z wielkich ust, które zrobiła sobie za pomocą botoksu. Jedna i druga para jest przerysowana, nie wspominając już o ostatnich. Ostatnie są komiksowe, żadne z nich mi się nie podobają. Daje im 1/10.
👇OCZY👇


Przejdźmy do oczy, są całkiem, całkiem. Zacznijmy od tych pierwszych, one szczególnie nie podobają mi się, są małe, jak dla początkujących użytkowników. Drugie są całkiem ładne, widać, że wzorowano się przy ich tworzeniu na anime i mandze. 
Mają ode mnie 5/10.
👇NOSY👇


Nosy według mnie są po prostu okropne, może ten drugi dla 'normalsów' jest całkiem ok. W pierwszym nie podoba mi się ten kolczyk, jest za duży i okropny. Drugi jest całkiem, całkiem, natomiast trzeci jest tak samo okropny jak pierwszy.
 Dostają ode mnie 5/10 ze względu na drugi.
👇CIENIE👇



Cienie nie są jakoś powalające na kolana, normalne, po prostu. Nic tutaj nie przykuło mojej uwagi, może jedynie zainteresowało mnie to 'coś' na policzki, ale nic poza tym. Mają 3/10.

Także podsumowując, nowości w klinice piękna nie są jakieś zadowalające, wolałabym, aby dodali jakieś ładne usta bądź oczy. Całość ma 5/10. Okej, ja już się z Wami żegnam, wyczekujcie jutro posta ode mnie o nowym motywie i wyprzedażach, bajo

~ Karolina

8 komentarzy:

  1. Te małe oczy dają efekt jak się kupi rzęsy że sklepu, jak chcesz to możesz zobaczyć:) Nick:chomcioo1234

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :) Jak dla mnie te nowe elementu twarzy są strasznie okropnie obrzydliwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tym razem MSP to już przesadziło. Jak widzę te żeczy to zaczyna mi się zwracać (żeby nie łamać regulaminu + wykazać się znajomością polszczyzny, użyłam takiego zwrotu)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorry, że nie na temat, ale dlaczego nie ma Luizy w załodze bloga?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, cieszę się, że ktoś o tym napisał. Według mnie te nowe rzeczy nie są jakąś totalną porażką. Dwa pierwsze usta są nawet ładne, ale mimo wszystko nie założyłabym ich. Nosy są faktycznie niezbyt ładne. Cienie przyzwoite, nawet bardzo, oprócz tych jaskraworóżowych. "To coś na policzki" to chyba bronzer. :)

    charyen-planet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i szkoda, że nie pokazałaś rzeczy dla płci męskiej.

      Usuń
  6. Dla mnie klinika piękna ma słabe rzeczy ;/, Te nosy słabo wyglądają. A oczy? Mogą być ale są wielkie a usta zbyt sztuczne, cienie dla mnie trochę są za blade... (Jestem chłopakiem i oceniłem według jakości i estetyki)

    Fajny wpis, ocena prawidłowa i fajnie by było gdybyś pokazała rzeczy dla chłopaków (popieram wypowiedź Charyen)

    Ogólnie: Rzeczy w klinice piękna powinny być obowiązkowo zmodyfikowane :)

    JQuB | Przepraszam za reklamę ale zapraszam do mojego bloga od dziś zaczynam :)
    jqubmsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)