Menu

wtorek, 27 czerwca 2017

Mikołaj rozwala forum ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Witajcie! Z tej strony Miki aka Wariatka. Wczoraj olśniło mnie przy MYCIU( ͡° ͜ʖ ͡°) i wymyśliłem rozwalanie forum xDD. Polegać ono będzie na tym, że napiszę jakiś bekowy post na forum i będę wstawiać tu odpowiedzi (oczywiście wstawię też samy post z forum). No to bez przedłużania zaczynajmy!


Oto tak wygląda moje dzieło. Jak widać KLUL MIKOLAJ postanowił sprawdzić co się dzieje u jego poddanych. Oczywiście nie mogło obejść się bez błędów ortograficzno-interpunkcyjnych. Za pewne będą pojawiać się głupie komentarze jak zawsze xD.



Mój post na forum stał się chyba najsławniejszy xD. Pod nim dwa rozbrajające psychicznie komentarze. Pierwszy jest nawet spoko xD. Osoba która go napisała skapnęła się, że to prank xD. Druga zaś uznała mnie za 3 latka grającego w msp. No czego innego można się spodziewać po takich bekowych postach.


No to koniec tej ciekawej akcji. Założyłem nowe konto BabciaLiliana na którym pomagajcie mi w levelu!

<Msp>mikioo206, PastelRosie, BabciaLiliana

<Wattpad>ResseRek


3 komentarze:

  1. uważaj bo zaraz pewnie skeri napisze o tym posta

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)