Menu

sobota, 10 czerwca 2017

KOMENTATOR MIESIĄCA (MAJ) - ROZSTRZYGNIĘCIE!

Hej, z tej strony Luiza!
Ogłaszam, że komentatorem miesiąca w maju zostaje kilo009. Serdecznie gratuluję, bardzo dużo udzielałaś się na blogu w tamtym miesiącu i Twoja wygrana jest naprawdę w pełni zasłużona. :) Jako nagrodę dostajesz listę życzeń do 3000 starcoins i możliwość zareklamowania dowolnej rzeczy związanej z MSP (strony, blogi itp. też się liczą).
O ile nie mylę się, Twój nick to katin009. Jeśli tak, proszę, byś potwierdziła to w komentarzu, a ja skontaktuję się z Tobą.

To tyle, do zobaczenia jeszcze dzisiaj!

2 komentarze:

  1. Tak, katin009 to ja (ja to zawsze wymyślę sobie jakiś ,fajny, nick ;-;)
    Wybacz, że dopiero teraz piszę ale akurat jestem od piątku na weselu kuzynki na Kaszubach i nie było zasięgu.
    Na MSP skontaktujesz się ze mną prawdopodbnie dopiero w następny weekend, gdyż dopiero w tedy będę miała dostęp do tej gry.
    Wszystkie komentarze piszę na telefonie, a że mam stary model to nic sobie zainstalować nie mogę.
    Dobra nie zanudzam.
    Pozderki ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)