Menu

poniedziałek, 19 czerwca 2017

CZEŚĆ! - czyli kilka słów o nowej redaktorce / TAG: 'O MNIE'

Cześć!

 
Jestem nową redaktorką na tym blogu i na wstępie chcę bardzo podziękować administracji za przyjęcie.
 

Dzisiaj przygotowałam dla Was krótkie przedstawienie mojej osoby i TAG: "O MNIE". Serdecznie zapraszam do przeczytania!


Mam na imię Julka i mam 13 lat. Najbardziej interesuję się muzyką. Gram na pianinie, gitarze, śpiewam i tańczę. Poza tym lubię też pisać opowiadania, czytać oraz rysować. Jestem osobą otwartą i towarzyską. Lubię się śmiać i zawsze mam wiele pomysłów. Na MSP gram od około 3 lat. Tak jak od blogów, miałam ostatnio przerwę i znów powróciłam. Noszę nick ###supergirl i mam 16 level. Nie chcę rozpisywać się na temat tej gry, bo wykorzystam to w osobnym poście.


TAG: 'O MNIE'


1. Jak masz na imię? 
Julia, ale mówią mi Julka i ta forma bardziej mi odpowiada.
2. Kiedy masz urodziny?
15 października
3.  Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Nigdy nie miałam wymarzonej pracy i jest tak do tej pory.
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Nie mam chłopaka.
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej, energiczne lub spokojne i zależy to od humoru.
6. Czy pracujesz?
Nie, przede mną jeszcze szkoła.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
 Poczucia humoru, wyrozumiałości, poczucia bezpieczeństwa, wierności, itp.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Szczególnie to do mojej mamy, mojego taty i przyjaciółki.
9. Ulubione jedzenie?
Kocham jeść i nie mogę się zdecydować.
10. Ulubiona część garderoby?
Nie mam.
11. Czy masz zwierzątka?
Psa.
12. Ulubione miejsce?
Nie mam.
13. Czy masz drugie imię?
Nie mam.
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
J. polski, j. angielski.
15. Ulubiony napój?
Woda, ewentualnie Tymbark.
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
"Sign of the time" - Harry Styles.
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Chłopiec: Antek, Kuba
Dziewczynka : Ola, Wiktoria
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Profesjonalnie nie, ale czasami biegam.
19. Ulubiona książka?
Mam wiele.
20. Ulubiony kolor?
Czarny.
21. Ulubione zwierzątko?
Pies.
22. Ulubione perfumy?
 Nie wiem, używam kilku.
23. Ulubione święto?
Boże Narodzenie.
24. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Byłam już wiele razy, lubię zwiedzać inne kraje.
25.Czy mówisz w innych językach?
 Angielski, niemiecki.
26. Czy masz rodzeństwo?
Brata.
27. Ulubiony sklep?
H&M, Cropp Town, Sinsay.
28. Czy lubisz szkołę?
Czasami xd.
29. Ulubiony youtuber?
Naruciak.
30. Ulubiony serial?
Riverdale, 13rw.
31. Jaki masz telefon?
Samsung Galaxy Grand Prime.
32. Ile masz wzrostu?
  175 cm




No i ty tyle na dziś. Szykuję już post w temacie, bo z samego przedstawienia się nie poznacie mojego stylu pisania w pełni. Czekam na uwagi i Wasze opinie. Do napisania!

 
 



 
 
 
Moje social media:
 
SNAPCHAT: julusia15
WATTPAD: Jvlette
MSP: ###supergirl
INSTAGRAM: jvlka.xo

8 komentarzy:

  1. Aktualnie najlepszy post powitalny tu :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie, jak na razie najlepszy post! Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naruciakjestmojwidziszprof
    No i zgadzam się z dziewczynami ^, na razie jest to najlepszy post powitalny.
    Miłego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i zapomniałam dopisać że jesteśmy trochę podobne, heh

      Usuń
  4. Czekam na przywitanie, i popieram: mabbie, mirën i kuroku
    ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)