Menu

piątek, 2 czerwca 2017

Coś się zaczyna... i kończy ~Julka i Kamila

16 marca 2017 - dzień, w którym napisałam swój pierwszy post.
2 czerwca 2017 - dzień, w którym piszę swój ostatni post...

Cześć!
Z tej strony, po raz ostatni, Julka - Roxi1532.
Dlaczego po raz ostatni? Ugh... tu bym się mogła tłumaczyć, ale nie chcę, bo by znowu była drama, co chyba nie jest nikomu na rękę.
Napomnę tylko, że pewna osoba zaczęła się czepiać mojego... słabego punktu (?). Jeżeli o to chodzi, rozumiem osoby, które wiedzą co się stało, mogą pisać, że szukam dziury w całym itp., ale powiem tyle: większość z Was mnie nie zna :).
Czytelnicy! Jeśli chcecie się ze mną skontaktować, to zapraszam do napisania na MSP - Roxi1532.

No więc mówię, że odchodzę. Miło było. Papa :>

[EDIT] Kamila mnie prosiła, abym również przekazała, że ona odchodzi z powodu sytuacji w załodze (czyli tego samego co ja), ale nie chce pisać kolejnej notki pożegnalnej.

5 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)