Menu

poniedziałek, 26 czerwca 2017

Być jak... #1

Cześć! To znowu ja, po bardzo, bardzo długiej przerwie. Przepraszam was za to, z okazji rozpoczęcia wakacji, stworzyłam nową serie. Będzie ona polegać na odwzorowaniu youtuberów, piosenkarzy, aktorów, postaci z filmów i tym podobnych. Zainspirowałam się serią z bloga o momio >link<, tylko przeniesiemy ją na blog o msp. Myślę, że seria się uda i okaże ona niemałe zainteresowanie. Na pierwszy rzut, idzie Dan Reynold, wokalista zespołu Imagine Dragons.

Zdjęcie:
















Look:



Myślę, że jedynym minusem są włosy. Dan ma bardziej kręcone, niż proste. Na MovieStarPlanet jest jak dla mnie za mało krótkich włosów, ale trzeba się cieszyć że w ogóle są. Z tym lookiem za bardzo nie miałam problemów, czarna koszulka, czarne spodnie i czarne glany. Jedyna rzecz która wyróżnia się kolorem to naszyjnik – jest srebny. Look wyszedł nawet okej. Za te odwzorowanie dam 7,5/10
Skład:


Następny będzie Wayne Sermon, jest on gitarzystą w zespole Imagine Dragons (hoho, tak, kocham Imagine Dragons).

Zdjęcie:


Look:


Haha, tutaj się uśmiałam. Bródka niby się zgadza z orginałem, ale jednak coś mi w niej nie gra. Nie mam po prostu pojęcia co. Wszystko myślę, że pasuję. Użyłam tych samych spodni, bo po prostu pasują. Na msp (ku mojemu smutkowi) jest bardzo mało prostych spodni, bez dziur, błyskotek i pasków. Oceniam odwzorowanie na 8/10

Skład:



Następną osobą będzie Katy Perry, ją również bardzo lubię. Podoba mi się jej piosenki, chociaż według mnie ¾ jej piosenek psują ci raperzy, czy nie mogłaby się obyć bez nich?

Zdjęcie:



Look:


Makijaż:


Od razu się wytłumaczę z makijażu, chłopakom nie robiłam, bo no cóż, chłopacy raczej nie noszą makijażu, a oni również ewidentnie nie mieli na zdjęciu makijażu. Co do Katy Perry, to myślę że mi tak sobie wyszła. Jedynie o włosy i buty bym się przyczepiła, o włosy, dlatego że są trochę inne, zbyt falowane, a o buty że nie mogłam  żadnego zdjęcia znaleźć, gdzie by nie ucięli zdjęcie do ud. Wzięłam po prostu byle jakie szpilki, byle pasowały. Co do makijażu, myślę że ładnie mi wyszedł, ale ubolewam nad ustami, nie było koloru który by pasował do tego na zdjęciu, więc wziełam coś pomiędzy różem a beżem. Odwzorowanie oceniam na 6/10


To na tyle w tym poście, na koniec powiem że zrobiłam sobie logo (widnieje one pod spodem), mi się bardzo podoba. Niedługo zrobię logo związane hmm… bardziej z latem. Dziękuję za przeczytanie posta, życzę miłego dnia!


2 komentarze:

  1. Następnych możesz zrobić Polaków typu: Michał Szpak czy Maryla Rodowicz. XD lel

    OdpowiedzUsuń
  2. firebreathers, łączmy się czy coś XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)