Menu

poniedziałek, 26 czerwca 2017

5 makijaży TAG | Już wracam!


Hej, hej!
Pewnie większość z Was zastanawia się teraz kim jestem lub też co się ze mną działo przez ostatnie dni. Otóż tutaj Whiteroxole, redaktorka odcięta odcięta od internetu na jakiś czas. Całe szczęście już wracam, post jeden na tydzień będzie się ode mnie pojawiał. Na dzisiaj postanowiłam wykonać ''5 makijaży TAG'', który pewnie nie raz czytaliście lub chociaż o nim słyszeliście. Nie przedłużając, zapraszam do czytania


1. Makijaż, w którym poszłabyś na randkę.



Pomyślałam o dosyć lekkim makjażu, nie uważam aby idąc na spotkanie z chłopakiem mocno się malować. Zdecydowałam się na typowo kremową skórę, granatowe oczy, zaokrąglony nos i różowe usta. Do tego dodałam tylko róż na policzki, który prezentuje się tutaj bardzo ładnie. Cena jest dobra w porównaniu z następnymi make-upami, niestety jeżeli ktoś chciałby zakupić całość, musi posiadać Vipa.

2. Makijaż, w którym poszłabyś na koncert.



To też zależałoby od tego, na jaki koncert idę. Jako gatunek muzyki wybrałam rocka i tak też starałam się stylizować makijaż. Użyłam jasnej skóry, brązowych oczu, tego samego nosa, co wcześniej i wiśniowych ust. Tu także dodałam róż na policzki, tym razem różowo-brązowy. Cena jest znośna, ale nie kupiłabym tego za taką cenę.

3. Makijaż, w którym poszłabyś do szkoły.



A oto nieco zmieniona wersja pierwszego makijażu, wyszedł taki zupełnie przypadkiem, kiedy chciałam stworzyć coś lekkiego i mało widocznego. Przede wszystkim wybrałam niebieskie oczy i róż w dwóch odcieniach. Do tego różowe usta i zaokrąglony nos.

4. Makijaż, w którym poszłabyś na spotkanie z rodziną.



Tutaj także górę wzięła delikatność, wykorzystałam brązowe oczy dla wszystkich użytkowników, różowe usta, jednak w mocniejszym kolorze i róż na policzki, któremu nadałam kolor brzoskwiniowy. Całość prezentuje się dobrze, łącznie z ceną, nieprzekraczającą 1000 złotych monet. Jest to najtańszy makijaż spośród obecnych.

5. Makijaż, w którym poszłabyś na ślub.



Ostatni make-up jest na ślub. Jednak tutaj trzeba było zadać ważne pytanie: mój czy kogoś? Starałam się stworzyć taką opcję, aby pasowała do dwóch sytuacji, ale niestety MSP trochę szwankowało i zamiast różowego pojawił się biały (?), więc to pominę. W ostatnim czasie bardzo polubiłam zielony kolor, dlatego też takie wybrałam oczy. Usta pozostawiłam czerwone, a na policzki dodałam intensywny róż, tutaj przypominający czerwony. Cena to 1300 StarCoins, więc nie jest bardzo wygórowana.


Dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że pisałam ten post bardzo długo (cały tydzień)! Jeżeli znajdziecie jakieś błędy, poinformujcie mnie w komentarzu. Miłego dnia!



~White
źródło tła do logo: [klik]

5 komentarzy:

  1. Mega! Na pewno wykonam ten TAG na moim blogu. Najbardziej podobal mi sie 1 makijaż, z checia bym go zakupiła.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)