Menu

poniedziałek, 26 czerwca 2017

5 ANIMACJI TAG


Hej! Dzisiaj przychodzę do was tagiem, który znalazłam na blogu Spectry tutaj >link<. A teraz nie przedłużając zapraszam do dalszej części posta.

1. Twoja ulubiona animacja.
Moją ulubioną animacją jest Hanging Here. Moim zdaniem jest ona dość fajna, ponieważ nadaje sie do filmów jak i artbooków. Aktualnie jak można zauważyć jest ona ustawiona na moim profilu i pewnie przez jakiś nie będzie ona zmieniana.



















2. Animacja pasująca do twojego charakteru.
Jest nią na animacja Selfie. Lubie robić zdjęcia i to nie tylko sobie. Często też się śmieje ale nie mogłam znaleźć animacji, która oddawała by w 100% mój charakter.














3. Animacja, która kogoś ci przypomina.
Tutaj animacja nosi nazwę Cozy Evening. Ta animacja przypomina mi moich przyjaciół na zielonej szkole. Kojarzy mi się tak, ponieważ wtedy mieliśmy ognisko i przejażdżkę bryczką. Ale czemu koc? A koc dlatego bo byliśmy w górach.











4. Animacja, która twoim zdaniem powinna znaleźć się w TOP?
Bez większego zastanawiania się wybrałam animacje Tiger Pose. Jest ona jednocześnie zabawna jak i przeurocza. Kiedyś bardzo lubiłam tą animacje. Teraz używam ją raczej rzadko.

5. Animacja, której nie lubisz.
Nie cierpię animacji Rare Chase. Nie wiem co mnie podkusiło do kupienia tej animacji. Może komuś się ona podoba, ale ja uważam że jest ona bezużyteczna i brzydka.

Jest to już koniec dzisiejszego postu. Niebawem a może nawet dzisiaj pojawi się jeszcze jeden TAG ode mnie. Jak narazie to na tyle. Do napisania!

 

3 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)