Menu

czwartek, 22 czerwca 2017

|1 Jak dodatkowe postacie do filmów wyglądałyby dzisiaj? - Mermaid (extra)

Z tej strony Luiza/Lanche/Charyen. Dostałam możliwość powrotu na bloga i bardzo się z tego cieszę. Tym, co zaszło między nami na konwersacji blogowej raczej już nie mam zamiaru dzielić się z kimkolwiek, a co dopiero publikować to na blogu. Na początku chciałabym serdecznie pogratulować nowym redaktorom. Cieszę się, że zagościliście na wannach. :)
Tak jak widzicie, zrobiłam nowy wygląd strony (nagłówek, tło, zmieniłam kolory tekstu, dodałam menu, chat, pyłek kursora, przycisk "w górę", kolorowy suwak i zapewne jeszcze o czymś zapomniałam). Nie wyszedł mi idealnie, ale i tak jestem z niego zadowolona. Co o nim sądzicie? Podoba Wam się? Ogólnie postanowiłam, iż postacie na nagłówku będą zmieniały się co około dwa tygodnie, bo po prostu nie zmieściłam wszystkich. Postaram się, by na każdym były po 4 osoby. To chyba dobre rozwiązanie.
Okej, przejdźmy już do konkretu, mianowicie tematu posta. Niedawno spisałam sobie listę pomysłów na notki i akurat dzisiaj wypadło na ten. Zapewne każdy kojarzy te dodatkowe postacie do filmów: Pirate (extra), Mermaid (extra), Monster (extra)... i tak dalej. 

Cechują je dosyć nietypowe stroje, jednak skrywają wiele cennych unikatów, dla zwykłych użytkowników już dawno niedostępnych. Podejrzewam, że zostały stworzone wraz z początkami MSP, mianowicie pierwszego stycznia 2011 roku. Było to aż ponad sześć lat temu. Wow, ile czasu minęło od tego momentu!
Z każdym rokiem styl ubioru i makijażu u moviestars zmienia się na zdecydowanie nowocześniejszy. Niestety, użytkownicy uważają je już za przestarzałe i obecnie praktycznie nie są używane do filmowych produkcji. Zatem jak wyglądałyby ich współczesne wersje? Postanowiłam sprostać takiemu zadaniu. Jeśli jesteście ciekawi, jak mi ono wyszło, zapraszam do dalszego czytania! Na pierwszy ogień wybrałam Mermaid (extra).


Stworzenie makijażu odwzorowującego Mermaid było proste, wręcz banalne (niestety w przeciwieństwie do stylizacji), tym samym zajęło mi bardzo mało czasu. Taka twarz jest ładna, jednak pospolita, identyczną posiada wiele graczek (chociaż przyznam, że nie z fioletowymi oczami). Delikatnie przypomina mi Pixi Star, pewnie przez jej charakterystyczne piegi i mocno różowy kolor ust. Oryginalna postać nie miała piegowatego nosa, lecz posiadała delikatne rumieńce, które zastąpiłam właśnie tym. Całość kosztuje 900 starcoins + skóra, której nie zmieniałam, gdyż stwierdziłam, że moja obecna jest niemalże identyczna do tej Mermaid.

  Oczy 


➽ Usta


➽ Nos


➽ Skóra
(trzecia strona w kategorii "Skóra", znajduje się pośrodku)
Pomimo, że według mnie zadanie było bardzo trudne i wykonywałam je aż kilka razy, w końcu dałam radę. Look nie jest za bardzo dopasowany kolorystycznie, jednak całość prezentuje się całkiem nieźle. Wykorzystałam tutaj kombinację barw takich jak czarny, ciemnoszary, ciemnofioletowy oraz rzucający się w oczy róż, za którym nie za bardzo przepadam, ale jaśniejszy odcień, np. pudrowy nie wchodził w grę. Zamiast brązowego warkocza wybrałam średniej długości bordowe, bujne włosy, szarą koszulkę zamieniłam na bluzkę o ciemniejszym odcieniu tego koloru, zaś spodnie zastąpiłam również fioletowymi jeansami. Postanowiłam też, że butami będą różowe szpilki. Jedynym akcesorium jest tu czarny choker z zawieszką w kształcie księżyca. Outfit mogą zakupić wszyscy, do kupienia go nie trzeba posiadać członkostwa VIP i kosztuje 3125 starcoins.

➽ Skład

choker Moonlight, 225 SC
buty Off 2 the Sunset, 625 SC
spodnie My First Love..., 575 SC
bluzka Breezy Straps, 625 SC
fryzura Snow Storm, 650 SC
okulary Let's See..., 425 SC



➽ Palety kolorystyczne 


Mam nadzieję, że pierwszy post z mojej nowej serii przypadł Wam do gustu. Kogo proponujecie w następnym odcinku? Życzę miłego dnia i do zobaczenia już niedługo!

3 komentarze:

  1. Wróciaaś. :D Zastanawiam się czy przypadkiem nie powinno być napisane :zagość U NAS na dłużej
    Niech następny będzie ten gośliu od baseballa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie tak powinno byc, nie zauważyłam :||| dzieki, zaraz poprawie

      Usuń
  2. Hm, czegoś takiego jeszcze nie widziałam, brawa za kreatywność ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)