Menu

piątek, 5 maja 2017

Themes #1 - Wiosenne motywy



Hej, hej, tutaj Whiteroxole.
Dzisiaj postanowiłam ostatecznie wystartować z nową serią, a mianowicie o motywach. Jak widzicie po tytule, będzie tu o wiosennych tematach z naszej różowej gierki - wybiorę 3 motywy związane z wiosną, omówię je i stworzę do każdego z nich stylizację. Posty będą się pojawiać co około 2-3 tygodnie.
Seria o Klinice Piękna nadal będzie przeze mnie pisana, najbliższy post już za parę dni.


Lucky Clover 



Pierwszym motywem, którym się zajmę będzie właśnie ten. Głównym tematem jest szczęście, ale jak dla mnie to nawiązuje też do wiosny - wszędzie jest zielono, MovieStars są ubrane na ten kolor, tło jest wesołe i kolorowe, czego chcieć więcej?
Pierwsza dziewczyna ma na sobie zieloną sukienkę z białymi koniczynami, w talii przeplecioną pomarańczowym pasem. Na nogach ma zielone buty na obcasach, jedyne w całym motywie. Włosy są w kolorze złotego blondu z pomarańczowymi pasemkami, na których znajduje się koniczynkowa przypinka. MS ma bardzo ładną twarz: oczy dla Vip, lekki cień oraz usta, które ja sama posiadam. Do tego kremowa skóra, nieco ciemniejsza od włosów. Wykonuje animację z koniczyną w ręce.
Druga dziewczyna ma włosy w kolorze ciemnorudym, zaplecione w warkocze z takim ''wysuniętym'' z nich pasmem w kolorze blondu. Na nich ma zieloną opaskę z małym, ozdobnym kapelusikiem, który wygląda po prostu uroczo. Jest ubrana w bufiastą sukienkę w kolorze zielonym z żółtymi elementami oraz białymi halkami. Na nogach ma te same buty, co poprzednia MovieStar, a na szyi naszyjnik z koniczynami. Makijaż jest czysto dla Vip, ale za to wygląda bardzo ładnie ech, moderatorzy kiedyś się lepiej starali. Wykonuje animację ze złotymi pieniędzmi upadającymi na ziemię.
Chłopak na głowie ma czerwone włosy (lub jest to bardzo ciemny odcień rudego), zieloną kurtkę z wieloma dodatkami, czarne spodnie w zielone koniczyny oraz zwyczajne, czarne trampki. Ma jaśniejszą skórę niż dziewczyny, zwykłe oczy, usta a na nosie piegi. Wykonuje animację z małym elfem lub też krasnoludkiem stojącym na dole.
Tło jest naprawdę bardzo ładne. Mamy tutaj zieloną trawę, rzeczkę, skały, drzewko, a nawet piękne słoneczne niebo z tęczą! Grafika też jest całkiem dobra, z chęcią zakupiłabym to tło.
Napis motywu znajduje się na dole, blisko lewego dolnego rogu. Jest dosyć zauważalny, w zielonych kolorach ze złotym obrysem.
Temat jest naprawdę bardzo ładny i szalenie mi się podoba, w zakładce ''motywy''  jest na stronie 18.


Długo myślałam nad stylizacją, teraz, kiedy przyzwyczaiłam się do czterech stron, było mi trudno zrobić look tylko z dwóch. Jednak zrobiłam jako-takie coś, co można nazwać stylizacją. Użyłam tutaj błyszczących, brązowych włosów zaplecionych w warkocze, różowej sukienki z białymi koniczynami i białym pasem oraz różowe buty. Jako dodatki użyłam kolczyków w kształcie koniczyn oraz bransoletki z takimże wzorem. Całość jest dość tania, ponieważ kosztuje tylko 1700 sc oraz 4 diamenty. Mimo to, raczej nie zdecydowałabym się kupić tego stroju, nie za bardzo mi się podoba. Oceniłabym go na 7/10

Eco Warriors



A oto następny motyw, jaki przygotowałam. Uznałam, ze pomaganie ziemi, to także pomaganie naturze, a mi natura najbardziej kojarzy się z wiosną.
Pierwsza dziewczyna ma na sobie czarne włosy z fioletowymi pasemkami na końcówkach, białą bluzkę z turkusowym drzewem oraz jakimś napisem, jeansowe spodenki, które stały się później bardzo popularne oraz sandały w kolorze beżowym. Na szyi ma naszyjnik. Jej skóra posiada kremowy kolor, a jej twarz jest całkiem ładna - oczy dla zwykłych użytkowników, podobnie jak nos i różowe usta. Wykonuje animację najprawdopodobniej z kategorii ''pozy''.
Drugą osobą od lewej tym razem jest chłopak. Ma włosy w kolorze ciemnego blondu z odrobiną złotego, ubrany jest w bordową bluzkę z nadrukiem, jasne spodnie z dziurami i czarne buty. Na twarzy widnieją zwyczajne oczy, usta oraz nos ze skórą koloru pierwszej dziewczyny. W swojej animacji zbiera śmieci do worka.
Ostatnia ''modelka'' moderatorów ma na głowie pudrowo różowe włosy spięte w luźnego kitka. Pomarańczowo-różowa sukienka raczej nie dodaje jej uroku i zastanawiam się, co tu w ogóle robi. Na nogach są sandały, jak w przypadku pierwszej MS. Jej twarz niezbyt mi się podoba, usta, skóra i nos z piegami są jak najbardziej okej, gorzej z oczami, które według mnie tu nie pasują. Jako animację, dziewczyna ma za zadanie trzymanie wielkiej kuli ziemskiej albo raczej przytulanie się do niej.
Tło jest zadbane i ładne, a nawet bardzo ciekawe, gdyż są tam różne domki, np. w drzewie, trochę pod ziemią... fajny pomysł, jednak w ten sposób tło nadaje się bardziej do fantastycznego tematu o krasnoludkach, a nie sprzątaniu Ziemi. Mimo, to bardzo mi się podoba i myślę, że zasługuje na wysoką ocenę.
Napis znajduje się w tym samym miejscu, co wcześniejszy, moderatorzy wstawili go w formie kuli z napisami w środku. Napis przyciąga uwagę, ale ja nie zainteresowałam się nim od razu.
Strona 15.


Tutaj możecie już zauważyć, że mam inną skórę, przepraszam, zmieniałam w trakcie robienia notki.
Look składa się z 4 przedmiotów, więc nie jest to tak duża liczba.  Wybrałam do tej stylizacji długie, brązowe włosy z końcówkami w kolorze blondu dla uzyskania efektu ombre. Wybrałam tutaj bardzo kolorową sukienkę, jednak jej kolory zmieniłam na czarne i muszę się przyznać, że tak wygląda naprawdę ładnie. Do tego dodałam czarne sandały i mały, czarny naszyjnik, którego i tak nie widać. W tym motywie, nie było prawie żadnych dodatków, więc nie miałam nic do gadania i dałam to, co było. Cena jest naprawdę fajna - to tylko 1150 sc i 5 diax, więc bardzo tanio. Look oceniłabym na 7/10.

Scandinavian Spring

A oto i ostatnio motyw z tej części serii. Gdyby przetłumaczyć nazwę na polski, brzmiałaby ''Skandynawska wiosna''.
Pierwsza postać ma blond włosy, na których znajduje się granatowy kask, biały top, jeansowe spodnie oraz białe buty. Na prawej ręce ma zielony tatuaż. Powiem szczerze: ten strój jest naprawdę dopasowany! Szkoda tylko, że nasza MS jest odwrócona bokiem. Jeśli chodzi o twarz, dziewczyna ma kremową skórę, oczy dla Vip (albo te zwyczajne, albo te ''kocie''), nos z piegami oraz różowe usta. Wykonuje animację z rowerem i pieskiem w koszyku. Postać z profilu wygląda na złą. Ups.
Drugi jest chłopak. Ma rude włosy i brodę z wąsami w tym samym kolorze. Do tego granatowo-szara czapka na głowę już wiadomo, że to hipster. Na nogach ma czarne spodnie, oraz buty. Wierzchnią częścią garderoby jest zapinana bluza lub też kurtka w kolorze fioletowo-granatowo-jakimśtam. Skóra jest w ładnym kolorze i sądzę, ze nawet z tym rudym wygląda ładnie. Oczy są dla nie-vip, nos i usta typowe. Animacja chłopaka, to siedzenie na ławce z laptopem bogaty menel i kawką nie no teraz to full wypas!  
Druga dziewczyna, a zarazem trzecia osóbka ma blond włosy z błyszczącymi dodatkami. Jest ubrana w białe spodnie i bluzkę z różowymi wzorkami tworzące komplet. Na nogach ma różowe buty z rzemykami, a na oczach czarne, przyciemniające okulary. Posiada kremową karnację, oczy nie pasują do tej twarzy, nos jest szpiczasty, a usta w kolorze różowym. Ustawiono jej animację z kategorii ''pozy''.
Tło przedstawia miasto skandynawskie, na pierwszym planie mamy trawę, dalej roślinki, rzeczkę, chodnik i na końcu panoramę miasta. Myślę, że postacie są w parku i dużo na to wskazuje. Jest tu ładnie, tło na pewno nadawałoby się do filmów.
Tym razem napis został przesunięty bliżej środka i jest większy oraz bardziej wyraźny. Bardzo się błyszczy, jest w kolorze niebiesko-zielonym i jest to bardzo ładne. 
Strona 7.



Ten look najmniej mi się podoba. Jest bardzo drogi i nieszczególnie przypadł mi do gustu. Na samym początku wybrałam sukienkę, która daje nam taką kosmiczną cenę, ponieważ kosztuje ponad 2000 sc. Potem dodałam włosy w kolorze jasnego blondu i buty w kolorze pomarańczowym. Aby trochę ulepszyć strój dorzuciłam jeszcze wianek z kwiatów i naszyjnik którego i tak nie widać. Jak widać, całość jest droga i na pewno bym tego nie kupiła. 4/10



Trochę siedziałam nad tym postem i ma nadzieję, że się spodobał. Błędy? Napisz komentarz! Mam do Was też ważne pytanie: wolicie abym opisywała 3 motywy, czy 4? 
Miłego dnia!



FB: Whiteroxole Msp
Momio: BlackkyForest | White
MSP: Whiteroxole
Inne blogi: patrz mój profil bloggera

~Whiteroxole

6 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi sie 2 i 3, chociaz 1 tez slodka. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ostatni Look jest mega 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, weszłabyś na Momio? Potrzebuję twojego mail'a, aby dodać Cię do bloga :)
    ~Mellanie

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)