Menu

niedziela, 7 maja 2017

TAG: Bohaterowie fikcyjni


Już jakiś czas temu zostałam otagowana przez Cobblepot do jej autorskiego TAG'u pt. "Bohaterowie fikcyjni", już czuje, że to będzie trudne... No to chyba tyle ze wstępu... zaczynamy!


1. Kto jest twoją ulubioną postacią fikcyjną?

A nie mówiłam, że będzie ciężko...?
Szczerze mówiąc trudno mi jest to określić, ale chyba Alicja z Alicji w Krainie Czarów.



2. Skoro mamy już Twoich ulubionych bohaterów, dlaczego ich lubisz tak bardzo?

Podoba mi się w niej jej niecodzienny sposób myślenia oraz potrafienie powiedzenia "nie". 
Why I can't do that?!



Po prostu jest osobą, z którą mogłabym się przyjaźnić - rozumiecie, nie?
*kiedy nie umiesz nazywać cech charakteru, a twój słownik jest na poziomie pięciolatka*

3. Kogo nienawidzisz najbardziej z postaci fikcyjnych?

Serio Kamilko, serio?!
Nie wiem, nie mam. Jestem pokojową osóbką.

4. Bo?

Czemu jestem "pokojową osóbką"? To dzięki babci C:
*tak, wiem, że nie o to chodziło w pytaniu*

5. Szipy, skarbie. Jakie są Twoje ulubione?

Hm... statki :/ No nie wiem, może Tytanic...



A tak serio to Li x Poziomek z jakże zacnego opowiadania Sajko_ pt. Ja nie zdradzam!, możecie je znaleźć na WattPad'zie - zapraszam!

6. Twoje stare ulubione szipy; dlaczego już nie?

Znowu te stateczki... no nie wiem, Kamil x Poziomek (z tego samego opowiadania), a już nie, bo miały mi kruki oczy wydziobać :<



7. Jaki bohater zdaniem ludzi jest do Ciebie podobny?

Zgredek! XD



Ludzie (prawie) jednogłośnie powiedzieli, że Zgredek, ale hm... nie wiem, czy jest to tak do końca szczere, bo mam takie przezwisko, co nie jest związane z moim charakterem. </3



No więc to tyle... Post oceniłabym tak na 2/10; bardzo krótki był.
Na koniec chciałabym Was powiadomić, że od 14 maja na pewno nie pojawi się z mojej strony żaden post, ponieważ wyjeżdżam na wycieczkę ze szkołą. <3

Mam nadzieję, że nie dostaliście oczopląsu od tych gifów :>
Apap
~Roxi1532

*trza pomyśleć nad nowym logiem*


ŹRÓDŁA:     

9 komentarzy:

  1. pełnia się zmieniła na nów,
    wlokę ten ból przez Ciechanów,
    nie ma Ciebie, nie ma nas,
    ogień w sercu dawno zgasł

    czemu jest mi aż tak źle,
    bocian smutno robi kle,
    kle, kle, kle

    czemu mnie nie kochasz Ty,
    kobra smutno robi sy,
    sy, sy, sy

    czemu nie ma Cię choć pół,
    foka smutno robi uł,
    uł, uł, uł

    post fajowy, tylko krótki, jak już wcześniej mówiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szumią liście pod stopami
      To co dobre już za nami
      Zamiast dni jest czarny mrok
      Czy tak będzie cały rok?
      Czemu nie ma Ciebie tu?
      Czemu nie ma Ciebie tu?
      Tu, tu, tu!
      Czemu nie ma Ciebie tu?
      Krowa smutno robi muu,
      Mu mu mu!

      Usuń
    2. Ale z Was artystki. 😍

      Usuń
    3. Mariush, "Czemu nie ma ciebie tu?!", polecam. ♥

      Usuń
    4. Ja również ♥
      To jest muza, a nie jakiś tam pop, czy rap; teraz disco polo w modzie XD

      Usuń
    5. Wy to zawsze i wszędzie będziecie śpiewać XD

      Usuń
  2. Super post! Podoba mi się to wykonanie TAG'U.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)