Menu

środa, 31 maja 2017

Tag: Bohaterowie fikcyjni

Heeej, po bardzo, bardzo długiej przerwie, postanowiłam coś napisać, a będzie to tag o bohaterach fikcyjnych. Bardzo mało pisałam, a zasadniczo wcale, za co bardzo przepraszam, miałam małe problemy, brak weny, brak internetu. Liczę że mi wybaczycie.


Kto jest twoją ulubioną postacią fikcyjną?


Enoch z Osobliwego domu pani Peregrine


Bliźniaki z osobliwego domu pani Peregrine

Claire z Osobliwego Domu Pani Peregrine
Remus Lupin z Harry Pottera
Jak widzicie, są to postacie ze wspaniałych pozycji książkowych. Jeśli chodzi o bohaterów, to bardzo ich polubiłam z charakteru, zdolności i różnych tego typu rzeczy. Głównie na tym czy lubię jakiegoś, biorę pod uwagę pomysł twórcy na nią, bo każdy wprowadza coś do fabuły.


Dlaczego ich tak bardzo lubisz?

Różnie jest, niektórych lubię, dlatego że mają podobny charakter do mnie, a innych ze względu na ich zdolności. Każdego z nich darzę prawdziwą sympatią, biorąc pod uwagę Claire, bardzo ją lubię dlatego, że w niej znaczenie, że każdy coś kryję pod swoją osobą. Akurat do bliźniaków się nie mogę wytłumaczyć, po prostu ich lubię, lubię ich tajemniczość... i no nie wiem.

Kogo najbardziej nienawidzisz z postaci fikcyjnych?

Lucjusz Malfoy z Harrego Pottera

Barron z Osobliwego domu pani Peregrine
Ugh, tych postaci po prostu nie trawię. Co do Barrona, to rozumiem że brat przemienił go w potwora, bo chciał znaleźć wejście do nieśmiertelności, no ale żeby być tak okrutnym w zachowaniu? Morduje co się da, nie obchodzi go niczyje życie, po prostu brak słów. Co do Lucjusza, to ta postać jest mega wkurzająca, wścibski, wredny, snobowaty - ehh.

Jaki ship najbardziej lubisz?




Jacob x Enoch, gorąco polecam. Może ship nie z książki, ale i tak fajny. Bardzo dziękuję mojej koleżance z momio, RosieMadu za podesłanie mi tego fanartu do posta. 


Twoje stare ulubione shipy?

Nie posiadam takowych. Wszystkie co lubiłam, nadal lubię (dobrze to napisałam?).

Jaki bohater jest twoim zdaniem najbardziej podobny do ciebie?

Enoch z Osobliwego domu pani Peregrine
Haha, coś podejrzanie w tym poście dużo Enocha. Po prostu ta postać przemawia do mnie, też jestem ponura, wieczna realistka, nie wierzę w dobro na świecie, lubię bajki, gdzie ktoś umiera, no po prostu ideolo. Bardzo lubię też jego osobliwość - ożywianie na krótko nieżywych, fajnie by było mieć taki dar, prawda?

Tym sposobem dotarliśmy do samego końca posta, lubicie czytać tagi, czy może wolicie inne posty? Podzielcie się opinią w komentarzach.


SwagerCat

P.S Zauważyliście że w reszcie zakupiłam vipa? Bardzo się z tego cieszę, jedno z moich marzeń spełnione!

Niedługo zrobię logo, spokojnie.


*jeszcze wstawię fajne zdjęcie z teledysku fajnej piosenki*

Imagine dragons życiem ♥

2 komentarze:

  1. Fajowy pościk. ❤ Też uwielbiam Imagine Dragons ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. pfff równie dobrze mogłaś nazwać ten post "postacie z osobliwego domu pani peregrine tag"

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)