Menu

poniedziałek, 1 maja 2017

TAG: Bohaterowie fikcyjni

za słodkie, to chyba ujmuje mi na powadze i wiarygodności

Przychodzę do Was dzisiaj z tagiem mojego autorstwa, czy jak to tam nazwać. Pierwszy raz coś takiego robię sama, więc ten, jakoś o wyrozumiałość się modlę, bo nie do końca ogarniam w życie ostatnio. Dotyczy on postaci fikcyjnych, więc możliwe, że komuś się spodoba. No, bez zbędnego biadolenia, które pewnie nikogo nie interesuje, zapraszam.


1. Kto jest Twoją ulubioną postacią fikcyjną?

Ludzie, którzy mnie dość dobrze znają lub mieli okazję ze mną kilkakrotnie pisać chociażby, widzą zapewne, że moi ulubieni bohaterowie to tak trochę bardzo moje życie, więc zakładam, że czytając to, załamują się, że będę to wszystko wypisywać. Wypisywałam kiedyś swoich męskich ulubieńców biednej Julce i wyszło ich 43, toteż no... Wybór trudny. Mimo wszystko, na obecną chwilę królują u mnie Draco i Levi, Hanji.



2. Skoro mamy już Twoich ulubionych bohaterów, dlaczego ich lubisz tak bardzo?

Draco to dość skomplikowana postać i właściwie trudno jest go zrozumieć. Wiele osób go nie cierpi, ale mi osobiście przypadł do gustu tą swoją innością. Denerwuje mnie ten jego brak tolerancji, jednak z każdą częścią jego osobowość, historia staje się coraz ciekawsza i coraz bardziej zyskuje w moich oczach. Zmienia się, widać jego wady (i są one naprawdę spore, a właśnie takich bohaterów uwielbiam) oraz zalety (których również jest kilka).

Levi jest... No tak samo jak Draco, skomplikowanym bohaterem. Po obejrzeniu "Bez Żalu" czaję się jeszcze na mangi, cii doszłam do wniosku, że pokazała nam ta dwuodcinkowa seryjka jeszcze inną jego twarz, która jakby się czai w jego wnętrzu, więc to po prostu poleciało mu u mnie totalnie i w ogóle, mój fangirlowy radar wyrąbał mi sufit. 
Pamiętam, że na początku do niego podchodziłam bardzo negatywnie nastawiona, tak jakoś. Aktualnie jestem na etapie Liwaj, hajtnij się z Hanji, co.

Hanji to postać, która od razu wkradła się do mojego serduszka. Takie to energiczne i szalone, a jak co do czego przyjdzie, to powagę zachować potrafi. Kiedyś cholernie denerwowali mnie tacy bohaterowie nie pytajcie dlaczego, ja sama nie wiem i wytrwać nie mogłam, gdy ich widziałam. Jak już wspominałam, Levihan to otp, czy coś.




3. Kogo nienawidzisz najbardziej z postaci fikcyjnych?

Dużo tego będzie, się obawiam. nie wypisuję tego od najbardziej znienawidzonej, po prostu wymieniam 

1. Harry Potter
2. Orochimaru
3. Hidan
4. Kakuzu
5. Obito
7. Nile

dobra, wypisywanie ich wszystkich nie ma sensu

4. Bo?

Harry nie byłby taki zły, gdyby nie to, jak wyidealizowany został. Nie wiem, jakoś takie wrażenie odnoszę za każdym razem, gdy tylko go widzę i irytuje mnie jego zachowanie. Wiem, że jakby go zmienić w jakiś sposób, to rozsypało się by wiele rzeczy w tej serii, więc no czas się z tym pogodzić.
Orochimaru to postać, która kiedyś niesamowicie mnie przerażała okropnie się węży boję i każdy jego czyn po prostu denerwował. Czarny charakter i te sprawy, to byłoby okej, ale to co odwalał, no. 
Hidan, czyli pan, którego trzeba było a, dobra, nie powiem. Momentami był naprawdę zabawny i zyskiwał moją sympatię, ale ostatecznie nie przypadł mi szczególnie do gustu. Jego partner, Kakuzu tak samo. Trzeba zresztą wspomnieć, że ten drugi pokazywał wiele ludzkich wad.
Obito miał tę słabą przeszłość i jako tako rozumiem tę przemianę, jaką przeszedł *w tym momencie uświadomiła sobie, że większość ludzi nie ogarnia, o czym ona mówi* i no. Po prostu nie jestem w stanie tego ogarnąć.
Nile to Nile. Tu chyba osoby, które mniej więcej są w SnK, załapią. Do tego pałam ogromną miłością do Erwina i ta ich rywalizacja wybija go w dół, a w mojej podłodze jest dziura.

5. Szipy, skarbie. Jakie są Twoje ulubione?

Zdaje mi się, że w tym momencie się załamała znaczna większość załogi tego bloga, bo jestem tym człowiekiem, co jak nikt nic nie gada na konwersacji, próbuje jakoś atmosferę podbudować i zaczyna biadolić o tym. Kilka minut temu się produkowałam Julce o nich i jestem zaskoczona, że nie usłyszałam jakiegoś "zamknij się", bo podsyłanie fanarcików i produkowanie się o tym w moim wykonaniu jest naprawdę nieznośne, jak sądzę. XD

1. Levi x Hanji
2. Eren x Mikasa
3. Christa x Ymir
4. Naruto x Sakura kij, że już Naruto nie oglądam, dalej szipuję
5. Sherlock x John
6. Shizuo x Izaya

mam ochotę się rozpisać z nimi, ale nikt tego pewnie nie kojarzy, a ja nie mogę sobie teraz nic przypomnieć, cri

6. Twoje stare ulubione szipy; dlaczego już nie?

SasuSaku - tak trochę głupio się mi przyznać, że jestem aktualnie na etapie *Widzi coś z SS* *Próbuje sobie wydrapać oczy*.
Może tak trochę powody sobie wypiszę poniżej i to to co czerwone, to spoiler, czy coś. 

Pomijajjąc fakt, że kilka razy próbował ją zabić, tysiąc razy powtórzył jej, że jest irytująca i w ogóle ma się odwalić, odstawił nieco innych scen masę i ogółem w sumie chyba nie ma osoby, której on nigdy nie zamierzał się pozbyć, to okej, SS może być. wyję, jak ludzie się zasłaniają tym, że kanon

NaruHina a dobra, nie chce mi się



7. Jaki bohater zdaniem ludzi jest do Ciebie podobny? po ponad 20 godzinach od publikacji, Julka powiedziała mi, że połknęłam "jest" i wyszło coś bardzo złego 

Zostałam porównana do Buki przez Luizę nochej  i Szalonego Kapelusznika mrrr Julia [fajowo]. czas nadrobić, by wiedzieć, czy potraktować to jako obelgę. *analiza, może to było na żarty* *już nie wie, ale uznajmy*

Osobiście nie ogarniam, co się tam dzieje, więc raczej wolę uniknąć wypowiadania się na ten temat i biadolenia masła maślanego o rzeczach, o których pojęciach nie mam, więc teges. To chyba koniec.

Nominuję
- Załogę tego bloga
- Igę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Każdego, kto chce śmiałków proszę o powiadomienie w komentarzu poniżej albo gdzieś indziej, bylebym to zobaczyła w tym roku, bo ja ten, chętnie poczytam

przesłodzone to chyba bardzo

No, mam nadzieję, że się komuś spodobało i się połapie w tym mniej więcej. Fajnie będzie [na serio](naprawdę), jeśli ktoś tu napisze, co o tym sądzi i tak dalej, bo niepewna jestem bardzo.
To cześć, czy coś. 

kredyty


21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, kocham cię
      Już posmarowałem tobą chleb

      Usuń
  2. Interesujący tag.
    Ja jakoś nigdy do Orochimaru nic nie miałam. Irytował mnie za to Sasuke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się.
      Osobiście początkowo byłam wielką faneczką Saska (no po prostu poziom Sakury i Ino razem wziętych). Teraz właściwie po latach - bo zaczynałam oglądać na początku podstawówki - dochodzę do wniosku, że bez szału, koleś taki bardzo nieciekawy dla mnie.

      Usuń
  3. Jedyny prawilny ship z Hanji jest ze mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zrobie ten tag.
      Bo
      ...
      Tak

      Usuń
    2. *Wciąż LeviHan w serduszku*

      I ten, miło, na pewno przeczytam. ^^"

      Usuń
    3. Ten ship z tego serduszka Ci wyrzuce.

      Usuń
  4. Tylko nie Eren x Mikasa
    Moze tego tak nienawidzę przez liveaction?
    Ogólnie nie kumam tego hajpu na Levaja. On jest taki... Może dlatego że polubiłam Petre, a on z tym jego Bitch Face się na nią patrzyl? Nie wiem.

    Ogólnie to z SnK też lof Hanji, no i lof Sasha.
    I ziemniaki
    Najlepszy ship to Sasha x ziemniak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię Levaja, ale fandom go zniszczył.

      Usuń
    2. Aww, też bardzo Petrę polubiłam i cholernie wyłam *jestem tym typem, co wyje prawie co odcinek SnK, tak po prostu*.

      Levi to dla mnie fajna postać, lubię takich bohaterów *oborze, jak typowo*, ale w ogóle na początku się krzywiłam cały czas jak go widziałam i nie mogłam się do niego przekonać. Jakiś taki był specyficzny i denerwowało mnie cholernie to, jak się zachowywał, ale coś mnie nagle palnęło i "lubię cię, stary".

      Wstyd mi, zapomniałam o tym wspaniałym szipie, jakim jest Sasha x Ziemniak.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba! ♥

      Usuń
  6. Fajny pomysł na tag i chętnie to zrobię ( ͡° ͜ʖ ͡°) na swoim bloguu, hyhy.
    Tak, więc tego, pozdrawiam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością przeczytam.( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Miłego~!

      Usuń
  7. Ooo, bardzo ciekawy TAG, na pewno wykonam. 💓
    Już mam pomysł na odpowiedzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będzie coś z Labiryntu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Aww, bardzo się cieszę, że przypadł Ci do gustu! (:

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)