Menu

środa, 24 maja 2017

Stylizacje z unikatów!


Tutaj Whiteroxole, która zrobiła sobie małą przerwę od pisania, za co przepraszam. Ostatnio mam do zrobienia dużo prezentacji i wiele sprawdzianów do poprawienia/napisania. Właśnie miałam się zabrać za 10 odcinek ''Another'', ale postanowiłam wejść na MSP i moim oczom ukazał się nowy motyw z unikatami! Stwierdziłam, że zrobię z niego parę stylizacji, więc może być ciekawie - zapraszam do czytania.


BEZ VIP

No i wbijamy z tak słabym lookiem, jakiego świat nie widział!
Już na sam początek wzięłam spodnie i szybko zrozumiałam, że będzie nudno, gdyż koloru spodni nie da się zmienić. Wydaje mi się, że to wynik tego, jak stary jest ten unikat (o ile w ogóle nim jest, ja się tam nie znam), w każdym razie jakoś to połączyłam z białą bluzką z szelkami w odcieniu szarego i jasnoszarymi butami, które będą się przewijać przez następne stylizacje. Do tego dorzuciłam tylko włosy w kolorze czarnym z odrobiną szarego, aby w jakiś sposób to dopasować do całości.
Cena look'u jest kosmiczna, jak na 4 rzeczy, a to wszystko z powodu nieszczęsnych spodni, które kosztują nieco ponad 2000 sc. Zakupiłam część tego stroju, a mianowicie włosy, i to w innym kolorze.


Ten outfit prezentuje się o niebo lepiej od poprzedniego, a to chyba wina kolorów. Zdecydowałam się na prostą sukienkę w stylu pokojówki lub Czerwonego Kapturka, lecz w kolorze fioletu. Potem wybrałam włosy, które jakoś tu grają oraz fioletowe buty, jedyne pasujące z całego ''motywu''.
Co do ceny: raczej nie zapłacimy wiele za tak prosty look, więc można sobie na niego pozwolić, tym bardziej, że jest on dla osób nie posiadających Vipa. Nie wiem, co jeszcze dodać, wie przejdźmy dalej.

VIP



o, makijaż mi się zmył
Nie wiem, dlaczego wybrała taki kolor, nie wiem dlaczego taki dobór ubrań, nie pytajcie mnie.
Look taki sobie, nie podoba mi się. Poprzez połączenie bluzy ze spodniami lub spódniczką (co to jest?) uzyskałam takie ''coś''. Dobrałam tu oczywiście standardowo buty, które występowały wcześniej i włosy dla Vip, które są tu chyba jedyną rzeczą z tejże oferty.
Na pewno wydać na to pieniądze się nie opłaca, zastanawiam się, kto by to w ogóle nosił?


Ostatnia stylizacja na dziś.
Jest to ten sam dobór rzeczy, co w drugim look'u, tylko są tu pozmieniane kolory. Sukienka jest czarna, buty także oraz włosy w tym kolorze. Jedyną rzeczą Vip są czarne dziury nad którymi ubolewam, że nie są dla zwykłych użytkowników.
Cena jest przystępna, a nawet bardzo. Półtora tysiąca StarCoins, to bardzo mało. Może i nawet zakupię takowy look, tylko bez dziur albo poszukam kogoś kto się czymś za nie wymieni.

Szczerze mówiąc moderatorzy zdenerwowali mnie trochę. Dziury dali dla Vip, natomiast fryzurę z pakietu już nie. Jest to niesprawiedliwe w stosunku do innych użytkowników, którzy kiedyś zapłacili za to prawdziwe pieniądze. Tak się po prostu nie robi.


Post był dosyć krótki, ponieważ nie mam teraz czasu i za chwilę idę na kolację, po czym już jutro z rana wyjeżdżam... Ale w przyszłym tygodniu na pewno coś napiszę. Miłego wieczoru!


~Whiteroxole

7 komentarzy:

  1. Fajny post!
    Pierwsza!
    Mu najbardziej podobają się rany na oczy, jednak niestety są dla VIP. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rany i włosy są chyba jednymi z lepszych rzeczy na tygodniu.

      Usuń
  2. Zakochalam sie w 4 look'u... ubolewam nad tym, ze te sliczne oczelki sa VIP ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. WRESZCIE NOWY POST! HURRA!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)