Menu

środa, 3 maja 2017

Odwzorowywanie zwierzaków #1

Jak już pewnie zauważyliście po przywitaniu - tu Roxi1532.
Oto moja nowa seria mająca na celu odwzorowanie danego boonie/zwierzaka z MSP.


Dzisiaj padło na jednorożca z nowego pakietu VIP.


Jest on biały, ma niebieską grzywę, ogon, sierść przy kopytkach, oczy oraz gwiazdki rozmieszczone na jego ciele.
Jak dla mnie to naprawdę ładny zwierzak!
Jak już pisałam - należy on do przedmiotów otrzymywanych za zakup pakietu VIP Star na rok, który obecnie kosztuje 215,25 zł.


Moje odwzorowanie:


Ubrania i akcesoria użyte w look'u: Unicorn Magi; Face Glitter; OMG Unicorns!; Twinkle Little Star; Lots of Stars; Dusty Tresser

Tak, wiem, że mogłam znaleźć lepsze butki, ale te kapciuszki są takie urocze. <3

MovieStar ma na sobie bluzkę z gwiazdkami, co mi się w niej spodobało - znaczki te mają dwa odcienie koloru, zupełnie tak samo jak nasz jednorożec! Nosi również spódnicę z podobnym naszyciem i [niestety] księżycem, gdyby nie to byłoby jeszcze lepiej. Włosy MS są niebieskie, dość długie, ale ich ułożenie jest najbardziej pasujące. Dodatkowo dziewczyna dla lepszego efektu ma *myśli* świecące gwiazdki na głowie (?), takie same jak na grzywie jednorożec. Jeśli chodzi o buciki - czyż nie są urocze? Wiem, że mogłam wybrać bardziej odwzorowujące owe zwierzę, ale te są no... *brakuje słowa* dopiska od męża Julki, Cobblepot: Są no takie jednorożcowe, tak. 

Look można zakupić będąc członkiem VIP z 2500 star coins. 


Chciałabym, żebyście również napisali jak w skali od 1-10 oceniacie odwzorowanie. :)

Mam nadzieję, że pomysł na serię Wam się podoba. <3
Papa! :)
~Roxi1532


Źródło: 

9 komentarzy:

  1. Śliczny look! Ja tam już kocham tego jednorożca, lecz niestety nie pozwolę sobie na zakup Vip-a. W każdym razie post fajny, czekam na więcej. Jest troszkę krótki, więc może następnym razem dodasz dwie stylizacje? #lowejednorozce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O skali zapomniałam ups. Daję 9/10

      Usuń
    2. Diękuję, faktycznie w następnym poście z tej serii zrobię dwie stylizacje.

      Usuń
  2. Tez kocham te kapcioszki. 💞💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww ^^ Its tu kjut :D Lovciam look,zwierzaka tez,No ale cóż,niestety nie kupię VIPa :( Look 9,5/10 :") #lowejednorożce

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post, ale moglabys jeszcze cos dodac, bo troszke krotko wyszlo.
    jezeli chodzi o odwzorowanie, to wyszlo calkiem... podobnie. 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w następnym poście dodam 2 stylizacje :)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)