Menu

wtorek, 16 maja 2017

Odejście

Cześć, cześć. Z tej strony Cobblepot. Będzie raczej krótko.

Nie będę bawić się w dramatyzowanie, co takiego się wydarzyło i tak dalej, bo właściwie kwestia indywidualna. Jak sam tytuł zapewne wskazuje - nie będzie mnie już tutaj i jest to moja ostatnia notka na Wannach. Nie chcę z nikim sporów, nie wyrobiłam po prostu.

Dziękuję za konstruktywne opinie pod moimi notkami. Zawsze milej się chyba robiło mi na serduchu, gdy je czytałam. Długo tutaj nie pobyłam. Zarzuciłam kilkoma pomysłami, kilka się przyjęło, kilka nie, no i jestem w miarę zadowolona.
Dziękuję również załodze za wspólnie spędzony czas. Myślę, że pierwsze tygodnie były naprawdę fantastyczne i szybko się z Wami zżyłam. Ostatnio coś zaczęło się sypać, nie wiem, czy to przejściowe czy jak, ale po prostu doszłam do wniosku, że nie chcę w tym uczestniczyć. Nawet sama nie wiem, o co mi chodzi. Dobra, po części wiem, ale nie jest to tak tragiczne.

Przykro mi, że tak szybko się to kończy. Naprawdę chciałam uczestniczyć w odbudowywaniu tego bloga, ale coś jednak nie wyszło.

Jeśli ktoś chciałby mnie jeszcze gdzieś znaleźć, będę >>tutaj<<. Jest to mój dość nowy blog, nie wiem jeszcze, czy na pewno będę tak tam pisać. Właściwie, mam kilkudniową przerwę i chcę to wszystko na spokojnie przemyśleć.

Nagrody z konkursu, które były moją działką rozdam do końca tego tygodnia, więc proszę o chwilę cierpliwości.

Do zobaczenia, gdzieś tam?

A, właściwie. Dlaczego nie.
Jeśli ktoś chciałby do mnie napisać w jakiejś sprawie:
moviestarplanet ie - Tsunade albo Ashika.
moviestarplanet pl - Rickiee

Wchodzę dość rzadko, więc proszę o cierpliwość.

No, hej. Jeszcze raz dzięki i trzymajcie się. :v

Przez dłuższą chwilę się wahałam, ale to już raczej nie ma sensu.

10 komentarzy:

  1. Nienawidzę tego momentu kiedy ktoś odchodzi.. :C w tedy się tak smutno robi ale największa gónwoburza była gdy odchodziła Carde a przy tym wszyscy zaczęli jechać na Luizę, która się usunęła ale widzę, że znowu jest :)
    Życzę Ci abyś miło wszystkich wspominała i żeby twój blog był super (w co nie wątpię)
    Pozderki ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, tak się zdarza czasem.

      Dziękuję bardzo :-)

      Usuń
  2. Ah, szkoda, lubiłam Twoje posty.
    Zaproszę Cię na MSP, bo jeszcze nie mam Ciebie w znaj :D
    Powodzenia w dalszym blogowaniu, zaraz wpadam na Twojego bloga 🌚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Przyjęłam.
      Dziękuję. :D

      Usuń
  3. Egh, no cóż.
    Już wbijam na Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)