Menu

sobota, 13 maja 2017

Ocena motywu Family Love

Boungiorno! Z tej strony Miki. Przychodzę dzisiaj do Was z moją pierwszą w życiu oceną motywu. Zaczynajmy!


Tło

Po wejściu na msp ujrzałem taki oto widok. To tło bardzo mi przypomina scenerię z jakiegoś innego tematu, tylko nie pamiętam nazwy. 

Ubrania 



Ciuchy dla dziewczyn są według mnie trochę słabe. Część z nich to powtórki albo po prostu twórcy działają na zasadzie "kolor i wzór zmienię. Podobają mi się tylko 3 rzeczy. Naprawdę, szału nie ma. W tym motywie nie najlepsze są również włosy. Ocena to 4/10.

Animacje




Animacje są nawet spoko. Widać również, że są wzorowane na innych. Tutaj podobają mi się prawie wszystkie, chociaż szału nie robią. Fajna jest ta za 5 diamentów. Ocena to 8/10.


Tło do filmu


To jest przepiękne! Najbardziej przypadło mi do gustu to łóżko/kanapa. Reszta umeblowania jest również fantastyczna. Ocena to 10/10.

Przepraszam, że opisy są takie krótkie, ale nie miałem czasu.
To do zobaczenia! :-)

7 komentarzy:

  1. Notka fajna, lecz krótka, widze również w niej kilka błedów (chodzi o zapomnienie liter), zdjecie całej strony jest troche za małe oraz są 2 różne teksty, jeden zwykły, normalny, a drugi niebieski, to nieestetycznie wygląda. Rada dla Ciebie - zawsze przed publikacją notki czytają ją chociaż dwa razy oraz sprawdzaj, czy nie ma dwóch innych czcionek.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie ciuchy dla chłoptasiów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom... Ja się tam za bardzo nie znam, ale wolę coś poczytać.
    Notka ,,całkiem" spk...
    Ale jak już mówiłam na początku:
    Nie Znam Się
    Pozderki ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)