Menu

czwartek, 4 maja 2017

Nowy temat "Uliczny styl (wersja japońska)"

God morgen (zagadam po norwesku, bo to bardzo trzyma się tematu posta). Tu SwagerCat, po miesięcznej przerwie. Bardzo Was przepraszam za nieobecność - 2 tygodnie nie miałam internetu, a następnie cierpiałam na bak weny. A tu takie coś! Sam mi się napatoczył temat na notkę, czyli nowy motyw!

Główna okładka:


Hmm... pierwsze co mi się rzuciło w oczy to chłopak po lewej stronie - przypomina trochę Ichigo Kurosaki z Bleach, każdy kto czytał tę mangę bądź oglądał anime, powinien go znać. Wiem, Ichigo ma pomarańczowe włosy, ale jakoś tak mi się kojarzy. Nie mam pojęcia dlaczego. Postać po prawej stronie może nie pasuje do ogólnego zarysu, ale dobrze że pokazują, że nie są rasistami (jja to jestem mistrz braku rasizmu, wystarczy tylko popatrzeć na moją moviestar). Animacja postaci z tyłu okładki mnie boli, ręce są takie, eee... Wielgaśne? Nie wiem, takie to dziwne. Daje plusa modom, że wreszcie próbują robić jakieś komplety z tych ubrań, a nie biorą randomowe rzeczy i ubierają w to moviestar.

Rzeczy do pokoju:


Rzeczy do pokoju nie zachwycają, przepraszam, ale chyba niestety nie zrobiłam screena jednej rzeczy, wybaczcie mi. Jedyne co mi się podoba, to lampiony i rzecz którą pominęłam, ale to tylko plakat, więc sobie odpuśćmy.

Animacje:

*screeny robiłam na drugim koncie*
Wow! Te animacje są bardzo tanie. Najtańszą można zdobyć za 175 sc (tę co mam kupioną). Najbardziej mi się podoba właśnie ta za 175 sc i 275 sc. Wszystkie są dość ciekawe, ale hula-hop nijak się kojarzy z stylem japońskim lub chociaż ulicznym.

Ubrania damskie:


Pierwsza strona mnie zachwyciła, zakochałam się w tych dwóch koczkach za 550 sc, już je posiadam. Również mi się podoba spódniczka z oczkami z anime - urocza. Komplet za 575 sc dla posiadaczów złotej plakietki bardziej kojarzy się z ulicznym stylem, ale jest super. Szkoda, że dla użytkowników VIP. Sweterek z szelkami jest fajny, ich nigdy nie za wiele.


Tu zasadniczo mi się nic nie podoba. Jakbym musiała coś z tego kupić, to wyposażyłabym się chyba w plecaczek. Uroczy, tani - czego chcieć więcej?


Jeju, nie wiecie jak bardzo żałuję że te buty za 525 sc są dla VIPów. Chciałabym je. Z tej strony oprócz butków podoba mi się jasno-niebieski komplecik, który ładnie rozświetlił tą stronę. Jak już mówiłam - szelek nigdy nie za wiele, a w tym temacie jest ich pełno.


Ta bluzka za 275 sc, trochę śmiesznie wygląda. Tak jakbym w jakim tanim programie graficznym ją przedłużyli, ale jak się ją założy, nie jest zła. Dodali również skarpetki, a jak niektórzy zapewne wiedzą, uwielbiam je, w szczególności długie. Będą moje! Z tej strony nie widzę nic innego ciekawego, tym razem mało dodali rzeczy które były - tylko cztery rzeczy.

Ubrania męskie:




Niestety nic wam nie powiem o męskiej części ubrań, ponieważ nie umiem oceniać męskim okiem. 

Ogólnie looka nie będzie, bo nie mam weny. Temat jest super super super, na prawdę polecam. Temu motywowi daje 8/10 p. Bardzo ładny, dopracowany. Czego chcieć więcej?

~SwagerCat (znowu bez loga, bo co?)

6 komentarzy:

  1. post zapełniony zdjęciami, mało treści, ale ogolem to moze byc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pościk suuuuper ❤
    Ale tam gdzie zaczęłaś opisywać ubrania męskie napisałaś "ubrania damskie"

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinni zrobić motyw z snk
    Tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętasz, Picz na grafika?
      Ogólnie wątpie by modzi by takie coś zrobili.

      Usuń
  4. Mi ten motyw podoba się średnio. Niektóre ciuchy są ładne, a na niektóre nie da się patrzeć

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)