Menu

niedziela, 7 maja 2017

Moje ulubione looki na MovieStarPlanet + Przywitanie dla Werxka


 Z tej strony Miki. Dzisiaj przychodzę do Was z moimi ulubionymi lookami na moim koncie na msp, mikioo206. Pojawi się również przywitanie o które poprosiła mnie Werxka. Bez przedłużania zaczynajmy!

Przywitanie

To przywitanie bardzo mi się podoba. Również jest dość skromne, ale ładne. Mam nadzieję, że ci się podoba.

Look 1

Looka tego zrobiłem kilkanaście miesięcy temu, kiedy mi się nudziło. Jednak stylizacja mi się bardzo podoba. Włosy kupiłem kiedy miałem vip. Głównie tego ów pakiet kupiłem z powodu właśnie tej fryzury. Spodnie lubię najbardziej. Kiedy je zobaczyłem, od razu kupiłem. Okulary (sorry zapomniałem nazwy) kosztowały mnie 1000 sc. Buty kupiłem, bo wydawały mi się takie uniwersalne. Tę koszulkę kupiłem, kiedy zaczynałem grać w msp, jednak czasami nadal ją noszę.

Look 2


Kocham ten look, ten styl. W tej stylizacji dominuje kolor czarny. Według mnie do wszystkiego pasuje. Najbardziej podobają mi się włosy, które kupiłem, kiedy byłem na gazetce szkolnej (Czyżby Mikołaj nie pracował!? xD). Na zakup tych okularów planowałem już kilka miesięcy temu. Dodają uroku moviestar. Bluzę zauważyłem u jednego chłopaka i od razu ją kupiłem. Koszula związana w pasie również dodaje uroku. Być może wiecie, że jestem fanem dziurawych spodni, więc i w tej stylizacji (Miki, powtarzasz) musiały się znaleźć. Buty są również piękne. Długo miałem je na liście.

Look 3

W tym looku znalazły się włosy występujące u większości męskich moviestars. Postanowiłem więc kupić te włosy i wykorzystać je w stylizacji. Tu też są okulary, których nazwy nie pamiętam. Maskę kupiłem, kiedy tworzyłem tę stylizację. Lubię takie dodatki. Ta bluza była już wykorzystana i chyba nie muszę opisywać ich jeszcze raz. Wielki fan dziur w spodniach postanowił kupić jeszcze jedną parę, a kiedy je zauważyłem, bez względu na cenę je kupiłem. Buty zobaczyłem u jakiegoś użytkownika i skradły me serce.

To tyle na dzisiaj. :)
Pozdrawiam! ;)

4 komentarze:

  1. Super post!
    Najbardziej spodobał look nr.3, który jest cudowny! Reszta też jest fajna.
    Dziękuje za śliczne przywitanie, z pewnością użyje go w postach! :)




    ~Werxka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten drugi Look jest boski. ^^
    Fajny ten ptaszek na przywitaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie najlepszy jest look nr. 3
    A wgl to przywitanie pikne ;3
    Uwielbiam takie kolorki <3

    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)