Menu

sobota, 6 maja 2017

Losowe ubrania CHALLENGE

Hej, hej!
Z tej strony Nate.
Tak właściwie to miałam odrabiać pracę domową na poniedziałek, ale piszę posta, aby znów nie mieć przerwy.
Dzisiaj chciałabym zrobić challenge, który wpadł mi do głowy tak sam z siebie. Oczywiście nie wykluczam tego, że ktoś już dawno go wymyślił!
Okej, ale na czym będzie się opierał? Oczywiście będzie opierał się na stylizacjach, które wprost uwielbiam robić. O co zatem chodzi? Będę losowała - na pewnej stronie - dwa numerki oznaczające kolejno numer strony w sklepie oraz ubiór z kolei. Jedyne co muszę zrobić, to zmienić kolor całego stroju (powstałego losowo) tak, aby miał ręce i nogi. Zapraszam do czytania!

~Włosy~
Oto jakie numery udało mi się wylosować: (przepraszam, że nie wstawiłam zdjęcia wylosowanych liczb, aczkolwiek nie umiem ich tutaj ustawić i nie zgadzają się z tekstem, więc musicie zaufać mi na słowo)
Strona: 42
Ubiór z kolei: 9
Już jestem ciekawa co to będzie!
Uwaga, uwaga!
Okej, włosy bardzo mi się podobają. Co prawda są już raczej mało używane, ale jak możecie zobaczyć ja lubię takie rzeczy! Jest to bardzo długi warkocz z przedziałkiem na środku.

~Bluzka~
Numery, które udało mi się wylosować są następujące:
Strona: 18
Ubiór z kolei: 8
Powiem Wam szczerze, że nigdy nie widziałam tej sukienki, ale jest bardzo piękna! Ma bufiaste rękawy, oraz rozkloszowany dół. Z racji tego, że teraz wylosowaliśmy coś na całe ciało, to nie wejdziemy do kategorii ''spodnie''.

~Akcesoria~
Następujące, wylosowane numery:
Strona: 67
Ubiór z kolei: 8 (znowu)
Ojejku, to chyba najgorsze co mogło mi się wylosować. Jakoś nie przepadam za tym naszyjnikiem, zwłaszcza ze względów na brak możliwości zmienienia koloru całego przedmiotu! Jest to wisiorek z plakietką MovieStarPlanet, niezbyt ciekawa rzecz.

~Buty~
Wylosowane numery to: 
Strona: 27
Ubiór z kolei: 11
No nie! Już widzę ten strój, który z tego wyjdzie. Wylosowałam rolki! 

Okej teraz UWAGA UWAGA, pokazuję strój, który wyszedł z wszystkich wylosowanych ubrań!
TADAAAM!
Nie podoba mi się to. Wszystko jest zmieszane stylowo jak i kolorystycznie (ale nad tą kolorystyką zaraz popracujemy). Napiszcie w komentarzach czy Wam się podoba. 

Teraz zobaczmy wersję z użyciem kolorów!
Myślę, że teraz wygląda to o wiele lepiej! Może kolor jest lekko zwariowany, aczkolwiek pasuje do tego szalonego doboru ubrań. Zdecydowanie brakuje mi tutaj jakiegoś nakrycia głowy, ale na to już wpływu nie mamy. 
Paleta kolorystyczna:
To już, by było na tyle w tej notce! Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i zostawicie komentarz.
Btw. w końcu zrobiłam sobie logo, które zaraz zobaczycie.
Pa pa! ♥ 
~M a j u $ k a
~Nate


4 komentarze:

  1. wszystko na czarno, ew. ciemniejsze odcienie szarego, naszyjnik wy... wywalić i będzie git

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalona stylizacja, ale o to chyba w tym chodzi
    PS. Popieram komentarz Popieramy góry ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)