Menu

wtorek, 2 maja 2017

LOOKI TEMATYCZNE

Hej, cześć, witajcie!
  Z tej strony... No właśnie, kto? Szczerze powiedziawszy nie jestem pewna, czy ktokolwiek mnie kojarzy, lecz wita Was Invio. Od mojej ostatniej notki przybyło tu dużo nowych osób, jak i również ubyło. W moim życiu wiele się zmieniło, w zeszłym tygodniu obchodziłam urodziny. Całe moje życie stało się jednym wielkim zamieszaniem. Nie mam teraz wolnej chwili na korzystanie z laptopa, więcej czasu spędzam ze znajomymi. A jeżeli nawet wpadnie mi jakaś godzinka lub dwie wolnego - klikam w GTA. Nawet od dawna nie wchodziłam na MovieStarPlanet, bo po prostu nie miałam na to ochoty. Chęć do gry straciłam już... rok temu? Dwa? W każdym razie sądzę, że usprawiedliwiłam swoją nieobecność

***
  Już wyżej wspomniałam, że nie czuję ''chemii'', takiej, jak kiedyś, do ów portalu (?) I wierzcie mi na słowo, że gdyby nie moja mama to nie czytalibyście tego wpisu. Postanowiła mi po prostu dać karę na XBOX'a, a ja z nudów włączyłam komputer. I już w tej pierwszej cześci posta wspomnę, iż przepraszam za jakąkolwiek literówkę, powtórzenie etc. lecz wyszłam już z wprawy.

***
 Na dziś przygotowałam dla Was looki tematyczne. Raczej nie muszę objaśniać, o co chodzi, ponieważ nazwa mówi sama za siebie. Przyznam się, iż było ciężko. Cała nowa kolekcja jest po prostu okropna, ubrania są brzydkie.

LOOK #1
 Pierwszy outfit prezentuje się tak. Mimo, iż ubrania nie są najładniejsze to strój prezentuje się przyzwoicie. Było mi ciężko cokolwiek wykombinować, ponieważ nie doszły żadne ładne buty, a przecież jest to podstawa każdego looku. Kolorystycznie jest bardzo ładnie. Jeszcze wspomnę, że zastosowane są tu moje dodatki do twarzy, bo nie chciało mi się ich ściągać XDD. Całość oceniam na 6/10
 UŻYTE DO STROJU

  • Kwiaty na głowę Glowing Tiara, 373SC
  • Buty Smile!, 275SC
  • Włosy So Amazing, 500SC
  • Kombinezon The Coolest, 6 DIAMONDS
 LOOK #2
 Kompletnie nie podobają mi się te włosy, jednak kasztanowy kolor pasuje do całości. Kolorystyka oczywiście ciemna, dominuje tu czerń. Na spodenkach znajdowały się małe elementy. Chciałam, aby miały kolor podobny do szortów, lecz nie udało mi się tego zdziałać. Pojawiają się tu również kwiaty na głowę pochodzące ze snapa oraz te same buty zastosowane w outficie wyżej. Oceniam to na 7/10
UŻYTE DO STROJU

  • Kwiaty na głowę Glowing Tiara, 375SC
  • Buty Smile!, 275SC
  • Szorty Be Happy, 450SC
  • Crop Top Don't Be..., 350SC
  • Włosy Fiery Tresses, 450SC
LOOK #3
 Tym razem starałam się stworzyć coś dla chłopaka, bo nie będę dyskryminować tej płci. Tutaj również użyłam ciemniejszych barw. Jak zdążyliście zauważyć, znajdują się tu ponownie te same buciki. Użyłam także spodni podobnych do wykorzystanych w looku drugim. Uważam, iż te włosy są okropne. Już mówiłam, że nic mi się nie podoba w tym motywie, jednak rzeczy dla chłopców to totalna masakra. Graficy naprawdę się nie postarali. Ogólna ocena to 4/10.
UŻYTE DO STROJU

  • Włosy Dark As Night, 475SC
  • Buty Smile!, 275SC
  • Bluza Black Day, 950SC
  • Szorty Happy Stars, 425SC


***
 I to raczej byłoby na tyle. Jeśli komuś spodobały się looki i chciałby je zakupić (w co wątpię) mogę w następnej notce podać tabelę z kolorami.
 Przy okazji, przydałoby mi się logo. Może ktoś mi zrobić?

Dziękuję za przeczytanie!
`Invio.

10 komentarzy:

  1. cieszę się, że wróciłaś <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy Look jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staralam stworzyc sie jak najlepszy, niezmiernie mi milo ^^

      Usuń
  3. jezuuu zawsze nadajesz mi ochotę wrócić do pisania o msp. twój styl pisania jest taki delikatny? XDDDDD
    w każdym razie super post k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezu serio hahah w sumie milo
      dziekuje <3

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)