Menu

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Zakazany pokój? + 1 paleta challenge // short post


Witam Was!
Z tej strony White, Whiteroxole, Charlotte, Char...etc.
Dzisiaj postanowiłam zrobić post o Zakazanym Pokoju oraz wykonać 1 paleta challenge *o, mama przyniosła mi czekoladę* z bloga Sspectry: >>tu<<
Tak, więc bez przedłużania - zapraszam do czytania!


Co to Zakazany Pokój?
Zakazany Pokój to nic innego jak pokój usuniętego użytkownika. Stworzyć go można bardzo prosto.
Przede wszystkim potrzeba konta (niepotrzebnego), z którego kiedyś daliśmy sobie prezent. Ja odkryłam, ze na moim jest jeszcze trochę pieniędzy, więc wysłałam sobie prezent.
Oczywiście pamiętajmy, aby być cały czas online, inaczej ''operacja'' może się nie udać.
- logujemy się na dodatkowe konto


- na głównym konie wchodzimy w prezenty i otwieramy profil dodatkowego konta
- potem usuwamy drugie konto (patrz: pomoc>mój użytkownik>usuń użytkownika)
-na głównym koncie wchodzimy do pokoju już usuniętego użytkownika
- powinna nam się wyświetlić nazwa ''Pokój Deleted User''


Gotowe!
Po wyjściu z pokoju możemy jeszcze do niego wejść, ale taki stan trwa tylko (chyba) do czasu wylogowania się. Na obecną chwilę w moich prezentach widać to:


Jeżeli chcecie, możecie także zrobić coś takiego.
Stwierdziłam, ze ten post będzie o wiele za krótki, dlatego postanowiła dodać jeszcze challenge.


Na czym polega ''1 paleta challenge''?
Wybieramy jedną spośród sześciu palet na MSP i tylko w tych kolorach tworzymy look. Ja wybrałam tę paletę:


Jest to dość łatwa paleta, ponieważ mamy tu brązowy, szary, niebieski, fioletowy i nawet zielony.
Zdecydowałam się na nią głównie z powodu koloru włosów.


Zmieszałam tutaj trzy kolory: szary, niebieski i cyklamen. Włosy kosztują 5 diamentów, a jedyną rzeczą Vip w tym zestawie jest naszyjnik.
Do stworzenia tego look'u potrzebowałam włosów w kolorze brązowym, szarego top-u z koszulą w kratę, niebieskich jeansów z sercem na jednym udzie, niebieskich trampków z cyklamenowymi sznurówkami oraz naszyjnik z piórkiem.
Stylizacja jest dość tania, biorąc pod uwagę to, że sama bluzka kosztuje 950 sc. Ogólnie bardzo mi się podoba.
Rzeczy, które użyłam:

- włosy 5 diax
- top z koszulą 950 sc [motyw Power Players]
- spodnie 575 sc
- buty 425 sc (obuwie>obuwie sportowe 1 str)
- naszyjnik 400 sc [Vip]

Look oceniam na 8/10


Przepraszam za taki krótki post, ale mam do zrobienia dwie prezentacje i nie wiem czy się wyrobię. Jednak w tym tygodniu wypadają mi rekolekcje, dlatego będę mogła zrobić parę postów na zapas, mimo to, mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Wypowiadajcie się w komentarzach, miłego popołudnia!

~White

10 komentarzy:

  1. Super post, fajnie, że wykonałaś mój challenge. B)
    A tak poza tym, to... 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. *wyszukuje w google, co to do cholery jest cyklamen*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor różowo-fioletowy :') no i też kwiat xdd

      Usuń
  3. Jestem niedoedukowana... idę googlować "cyklamen" XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Ze względu na liczne niedomówienia ogłaszam oficjalnie, iż nie będę używać więcej tego niezrozumiałego wyrażenia (najprawdopodobniej)'' XDDD

      Usuń
  4. OMG ZROBIŁAŚ MI LOOK NA MSP *--*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)