Menu

niedziela, 23 kwietnia 2017

Wyniki wielkanocnego konkursu!

Hej, cześć, witajcie. Z tej strony Karolina. Przychodzę dzisiaj do Was z długo wyczekiwanymi, wynikami wielkanocnego konkursu! Wiem, że post jest „trochę” opóźniony, ale miałam problem z wybraniem miejsc.
Przyszło mi kilka skopiowanych prac z internetu, było ich aż 4! Proszę Was, abyście nie kopiowali innych dzieł oraz nie podawali się za inne osoby! Okej, koniec tego, przejdźmy dalej.

 Czy tylko ja zauważyłam, że to logo, pasuje do mojego przywitania?



Julek/Shimeruko ^^





Lanche/Luiza ^^




Iga ^^





Julka/Roxi1532 ^^




Kuroku/Oliweniczka ^^




Klaudia/Klaudi344 ^^






Ala z Alaski/ ALCIAcho ^^





Arya/Milena/Milena111250 ^^





Ashalla/Apple35Jack




Whiteroxole ^^






Conves ^^

Jak widzicie, prace są piękne, teraz może czas na wyniki, co?

WYGRYWAJĄ...



























1. Milena i Shimeruko (oboje zdobyliście to miejsce)
2. Conves
3. Ashalla
4. Iga (4 prezenty z listy i wybrany przez Ciebie prezent z szafy).

WYRÓŻNIENIE:
Lanche/Luiza (2 prezent z listy do 500 SC, 2 grafy).
Kuroku/Oliweniczka (2 prezent z listy do 500 SC, 2 grafy)
Julka/Roxi1532 (2 prezent z listy do 500 SC, 2 grafy

Serdecznie Wam gratuluje! Do osób, które nie wygrały: nie martwcie się! Będzie jeszcze masa konkursów, i na pewno, któryś z nich wygracie. Wasze prace były piękne. 
Do osób z pierwszego miejsca: Do 25 marca skontaktuje się z Wami przez FB, w sprawie VIPA. 
Nagrody postaram się rozdać do 30 kwietnia, bo muszę zarobić SC.


Mam nadzieje, że nikt z Was nie jest na mnie zły za wyniki.
Każdy przecież dostanie 2 grafy, a to też dużo.
~ Karolina

19 komentarzy:

  1. czy ja wygrałem vipa na tydzień????????????
    proszę o szybka odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  2. Cxlvddhuwjkslvoodwkbsbznxbdgjalqvsvdnz
    Helena mam zawał

    Bardzo, i to bardzo dziękuję!
    No i gratki dla innych, macie supi prace 🌚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj, czytam to i... ona się z nami skontaktuje do 25 marca
      Przeterminowany VIP ):

      Usuń
  3. a i w ogole jestem Shimeruko a nie Schimeruko
    a Zosia/Conves to Careylies a nie Careylis XD c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory, myślałam, ze twoj nick pisze sie przez "ch"
      Tak, wygrałes VIPA

      Usuń
  4. popraw moj nick na "conves"
    careylies to moj mail tylko

    dziekuje za drugie miejsce i gratki wszystkim ^-^



    pzdr juleczeg

    OdpowiedzUsuń
  5. Brafo dla Juny mm
    I dla innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, ze oboje wygraliście to nie przypadek mm

      Usuń
    2. milena dalej usun się z emily wroc ale bez adma niech aniela albo hedwi zrobi konkurs na adma i oboje będziemy startować co ty na to B)))

      Usuń
  6. super, super, tylko...
    JA DODALAM ZDJECIE CHARLIEGO XXJLWUEBDLQWED XDDDDDDDDDDDDDDD
    chyba, ze nie doszlo
    ogolnie to odwzorowalam Charlie Joe Lenehan Green, hue hue. za duza obsesja na punkcie BAM, lowe
    gowaniki mi zabraly m&g -,---
    mialam odwzorowac Leondre, jednak nie moglam znalezc idealnych wlosow, i wgl, wiec jest Charlus <33333333333333333333333333333 ♥
    gratuluje innym ;d

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)