Menu

czwartek, 6 kwietnia 2017

Nowy motyw - Wicked Wonderland

 Dzisiaj jak co tydzień powitał nas nowy motyw - Wicked Wonderland, co oznacza Bezładna Kraina Czarów (do końca nie wiem jak to przetłumaczyć, ale wicked m. in. znaczy bezład, a wonderland - kraina czarów).
Motyw oparty jest na dość znanej bajce - Alicja w Krainie Czarów (naprawdę lubię tę bajkę!).

Na samym początku odwiedziłam sklep z animacjami.
Animacji, jak zwykle, jest siedem. Do moich ulubionych należą: za 625sc, 300sc. 
Lekko mówiąc - animacje są przeciętne. Żadna z nich nie zauroczyła mnie w stopniu: "Muszę ją mieć", a zazwyczaj taka się zdarzała...
5/10

Ciekawa również byłam rzeczy:
Rzeczy są jak najbardziej w moim guście! Chyba nie potrafiłabym wybrać najgorszej! Do moich ulubionych należą: kot za 5 diamentów, zestaw do herbaty za 350sc, koło za 150sc.
9/10

Niestety jest tylko jedno tło:
Od jakiegoś czasu przeważnie jest tylko jedno tło. Dawniej, w większości przypadków pojawiały się dwa: dla osób z VIP i bez niego.
Tło jest moim zdaniem mało dopracowane, niezbytnio podoba mi się. Tak czy owak na pewno go nie zakupię.
3/10

W sklepie z ubraniami jest aż 6 stron z nowymi ubraniami:






W ostatnim czasie ubrań w sklepie jest coraz więcej, dzięki czemu możemy robić różne, ciekawe komplety! Lubię takie klimaty, dlatego ubrania jak najbardziej przypadły mi do gustu.
Niestety niektóre z nich są troszkę niedopracowane, ale i tak mi się podobają. :D
10/10
Stworzyłam 2 looki. Jeden dla osób ze specjalnym członkostwem, a drugi dla nie VIPów.
 Jeśli chodzi o komplety chyba pierwszy raz bardziej podoba m się ten dla nie VIPów (po lewej), dodałam go na listę życzeń (jeśli ktoś chce, może mi go kupić :3).
W tym zestawie kokarda nie jest z tego motywu, ale według mnie idealnie pasuje!
Jeśli chodzi o zestaw dla VIPów również mi się podoba, ale nie do końca jest w moim stylu. Gdybym miała członkostwo i tak raczej bym go nie zakupiła. 

No, to już tyle w tym poście, mam nadzieję, że się wam spodobał.
Papa. :)
~Roxi1532


4 komentarze:

  1. Fajny post 😀 Mi się za bardzo nie podoba motyw...

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, OMG, OMG. KOCHAM TEN MOTYW, KOCHAM TĘ SERIĘ, KOCHAM CIĘ, KOCHAM TE UBRANIA, KOCHAM KRAINĘ CZARÓW.
    Od dawna nie gram już w MSP, ale czytam blogi na ten temat (nie pytaj XD). Tak sobie patrzę, bo jestem na bieżąco z tym blogiem i widzę ten post i ten motyw. Czytam, od razu wchodzę i kupuję tysiące zestawów.
    A teraz o poście. Napisane bez zbędnego słowa, świetne oceny, widać, że bardzo dopracowany. Looki są mega, chociaż ja wolę w te mroczne klimaty Alicji w Krainie Czarów (KOCHAM TEN MOTYW Z NIĄ W JAKIEJKOLWIEK GRZE). Naprawdę ten post mi się spodobał, piszesz świetne posty, dopracowane, masz dobry styl pisania. Jesteś jedną z moich ulubionych redaktorek, a może nawet tą ulubioną?
    Nie wiem, ja zatem czekam na następny post z jakimiś lookami czy czymkolwiek (oprócz pisanek, bo jak już mówiłam, nie gram w MSP).
    Mam nadzieję, że odpiszesz, bo pisałam ten komentarz TRZY RAZY. Blogger mnie nie lubi :C.
    Więc, weny życzę, nowych pomysłów,
    Miłej Nutelli,
    Quadii

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)