Menu

sobota, 15 kwietnia 2017

WAŻNE!!!


Hej, cześć, witajcie. Z tej strony Karolina. Przychodzę dzisiaj do Was z kolejną ważną informacją, otóż chciałabym przedłużyć termin przysyłania prac na konkursowych do 19 kwietnia.
Mam nadzieję, że osoby, które się zgłosiły, a jeszcze nie przysłały prac przyślą je. Na razie mam 12 prac, czyli dość dużo. Szczerze to spodziewałam się, że zgłoszą się 2-3 osoby, a tu miłe zaskoczenie. Jeżeli jeszcze nie widziałeś/aś posta z konkursem, serdecznie zapraszam >Klik<. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze przyśle swoją pracę, bo nagrodą za pierwsze miejsca jest obiecany VIP Star na tydzień! Także serdecznie zapraszam.
~ Pozdrawiam, Karolina

7 komentarzy:

  1. mam nadzieje ze moja praca się podoba chociaż wg mnie jest brzydka

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wezmę jeszcze udział... Pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja juz wyslalam swoja prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to jak tak masz juz moje prace.
    Wysłałam... ROBIŁAM TO 2 GODZINYYYY

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)