Menu

czwartek, 20 kwietnia 2017

TOP 1.1 ubrania

Oto pierwszy post z nowej serii. 
Będzie ona miała na celu przedstawić, co jest popularne na danych serwerach.


Na "pierwszy ogień" wzięłam ubrania.
Ponieważ na MSP mamy aż 15 serwerów, post podzieliłam na 3 części, w pierwszej pojawią się kraje:
Screen Shot


1. Dania/Danmark

Screeny z dnia 15.04.2017

Ubrania, które się pojawiły to:
<3 my mom; Here They Are; Teddy Blue; Daisy; Missing Suspenders?; Rawr!!; Eyes!;  Bunny Time!; Cute Overload; Diamond Boy; Fairy Studs; Creeperettes; Lots of Stars; Pastel Diamonds; Flower Power; Ripped & Ready; Freckles; BatBunny; Classic Moto; Pretty Flowers; Bilieber Jogger

W sumie na pierwszych trzech stronach przedstawione jest 21 ubrań/akcesoriów, w tym w przybliżeniu 76% jest damskie, 10% uniwersalne i 14% męskie.

Duża część z tych rzeczy to ubrania z najnowszego motywu lub nawiązujące do Wielkanocy, pozostałe to te najtańsze - za 50 sc lub takie, które w TOP są praktycznie cały czas - creeperettes oraz freckles.

Look:

Gdy zaczęłam robić look z tych rzeczy zauważyłam, że nie ma tutaj żadnych włosów. Postanowiłam, że moja MS zostanie w włosach z początku.


2. Szwecja/Sverige

Screen z 15.04.2017

Ubrania, które się pojawiły to:
#NOHATE; Teddy Bluse; Here They Are!; Bunny Time!; Missing Suspenders?; Daisy; I <3 mom; Rawr!!; Pastel Diamond; Eyes!; Diamond Boy; Belieber Jogger; Cute Overload; Fairy Studs; Pretty Flowers; Freckles; An Earful; Rawr!!; Flowery Spring; Lots of Stars; Even More Holes

Na tym serverze (w przybieżeniu) 71% ubrań, to ubrania damskie, 14,5% - męskie i 14,5% dla obu płci, więc statystyki są podobne jak w przypadku Danii.

Jak poprzednio, większość z tych ubrań, to ubrania wielkanocne i z nowego motywu, najtańsze ubrania... i ku mojemu zdziwieniu ubrania z motywu o Justinie Biebierze, czyżby Justin miał armię swoich fanek w Szwecji? :D

Look:



Jak poprzednio - nie miałam żadnych włosów do wyboru, więc poratowałam się tymi początkowymi.
Tak, czy owak bardziej mi się podoba poprzedni look.



3. Norwegia/Norge
Screen z 15.04.2017

Ubrania, które się pojawiły to:
<3 my mom; Here They Are!; Teddy Blue; Missing Suspenders?; Rawr!!; Bunny Tine!; Eyes!; Pastel Diamond; Cute Bears; Free Happy Whale; Daisy; Cute Overload; Fairy Studs; Lots of Stars; Steady Going; Bielieber Jogger; Freckles; Fairy Opulence; Double Up; An Earful; Pretty Flowers

W TOP na tym serverze ok. 81% to ubrania dla kobiet, 5% dla mężczyzn, a 14% to ubrania uniwersalne.

W tym przypadku na pierwszych dwóch stronach są tylko tanie rzeczy i rzeczy z nowego motywu, natomiast na 3. stronie artykuły są naprawdę różnorodne.

Look:



Tym razem look zrobiłam w takiej tematyce wielkanocnej. MS ma na sobie królicze uszka i nosek, sukienkę z misiem, różowe włosy oraz buty z początku. 
W TOPce mieliśmy co prawda trampki, ale jednak nie pasowały mi do całokształtu. Wybaczycie? :D


4. Finlandia/Suomi

Screen z 15.04.2017

Ubrania, które się pojawiły to:
#NOHATE; Rawr!!; Here They Are!; Teddy Blue; Missing Suspenders?; Bunny Time; Daisy; Pastel Diamond; Cute Overload; #Celebrate; BatBunny; Bilieber Jogger; Sweet Like Candy; An Earful; Fairy Opulence; Fairy Studs; Steady Going; Lots of Stars; Cute Bears; Flowery Spring; Eyes!

W przybliżeniu 81% dla kobiet, 5% dla mężczyzn i 14% ubrań uniwersalnych. Takie same statystyki są w Norwegii! 

W tym przypadku wszystkie rzeczy są z dwóch ostatnich motywów oraz jest parę bluzek za 50 star coins.

Look:


Tym razem MS wszystkie ubrania ma z najnowszego motywu. Look jest w biało-pastelowej kolorystyce.


5. Niemcy/Deutschland


Screen z 15.04.2017

Ubrania, które się pojawiły to:
#NOHATE; Rawr!!; Bunny Time!; Missing Suspenders?; Teddy Blue; Daisy; Freckles; Here They Are!; Flower Power; Eyes!; Face Glitter; Belieber Jogger; Nikey; Fishy Nets; Tiger Ears, Pretty Flowers; Spiderleg Lashes; Crazy Animal; Fairy Studs; Pastel Diamond; Double Up

Tym razem równe 66,(6)% - hehe XD artykułów jest dla dziewcząt, 5% dla chłopców i 28% uniwersalnych.

Jak ja kocham ten server! Jest po prostu najlepszy!
Tu jest tyle różnorodnych, popularnych rzeczy, a nawet te, których nigdy nie widziałam na polskim serverze!

Look:


Bardzo mi się podoba ten look, a co najlepsze - nie jest on dla VIP!
Zapewne zakupię go na naszym, polskim serverze!
Mówiłam już, że kocham ten server? :D


Konta, z których korzystałam:
1. Kasmmina
2. >>JULKA<<
3. Norweska
4. NieMamPomysuNaNazwe (miało być pomyslu, ale nie wcisnęło mi się l)
5. Julislaw


To już tyle. Myślę, że pomysł na tą serię Wam się spodoba!
Mam nadzieję, że docenisz moją pracę, gdyż nad tym materiałem napracowałam się szczególnie. ;)
Apap. :)
~Roxi1532



źródło: 

11 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)